Moderator: moderatorteam

mim schreef:Ziet eruit, maar kunnen ze als het koud wordt ook naar binnen?

TARAKNatuurlijk wil ik dat!MARC_S schreef:Gaaf! Eindelijk!
Maar nu de verbeteringen hahaha. De takken. Bamboe is glad en dan krijgen ze lange nagels.Wat je moet doen is aan twee kanten een tak van hazelaar ophangen. Die moet gaan van ongeveer 4 cm dik tot hele dunne takjes om de pootjes gezond te houden. Ik zou tevens de kant grenzend aan de tuin voor de bovenste helft dichtmaken met plexiglas voor beschutting.
dat weet ik inderdaad. ik hoor overal ook fruitbomene omdat dat niet splintert en een vriendin heeft een boomgaard, dus ik had de bamboe omdat ik nu even niks kon krijgen en dat worden dus fruittakken als vriendin gaat snoeien straks.
Langs de hele achterkant zou ik 10 cm. onder het dak en 10 cm. van de achterkant over de hele lengte een gekochte houten stok voor kanaries ophangen. Zo hebben ze een slaapplaats op de meest beschutte plek van de voliere. Planten is lastig met kanaries. Je kan een flinke bamboe in een kuip neerzetten. Wel zo dat hij niet onder de stokken zit ivm poep op de plant.
goed idee! pascal wil zowiezo wat stenen eruit halen om daar planten in te zetten. ik dacht aan een conifeertje. bamboe is ook mooi maar die moet in een kuip inderdaad anders is dadelijk alles bamboe
Voor de kwartels kan je bv 2 potten met siergras neerzetten. Daar zitten ze in de natuur ook onder.Dan zijn ze kalm en rustig. Je krijgt kwartels tam en uit hun schulp door ze meelwormen te voeren of buffalo's van topinsect uit de diepvries. Binnen een week eten ze dan uit je hand.
ok! ik heb wel al dakpannen schuin staan en daar zitten ze veel achter. siergras is een goed idee en die wurmkes ook, dus dat komt goed!
Succes! Als je wil kom ik wel een keer langs want wij moeten over een tijdje toch even afspreken omdat ik iets af moet geven binnenkort![]()
Dan kan ik je wel even helpen met het ideaal maken van de kooi voor je vogels.
Groetjes Marc

MARC_S schreef:Leuk is het om je vogels lekker te zien vliegen he?Ik heb ook vogels buiten en vogels binnen en ik moet bekennen dat ik veel liever naar de vogels buiten kijk. Gewoon veel lekkerder om te zien dat ze echt heen en weer kunnen vliegen.
Ik zag jouw kwartels en nu wil ik ook weer kwartelsIk heb ze nu niet en ben meteen op MP gaan kijken of ze ergens in de buurt nog kwartels hebben
:N: