Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ratjes

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ratjes

Ongelezen bericht door veertje »

Even een paar fotootjes gemaakt van mijn ratjemeisjes. Bacardi heeft een tumor en ik denk dat het dan ook snel over zal zijn. Voor nu eet ze nog als de beste en de tumor zit nog niet in de weg, dus alles gaat nog (hopelijk nog erg lang) zoals gewoonlijk. Omdat ik toch even geen ratjes meer wil hierna heb ik voor Baileys al een plekje waar ze heen kan, zodat ze niet alleen overblijft. De fokker wilde haar wel weer terugnemen en daar ben ik super blij mee, want daar zal ze het zeker erg goed hebben!

Afbeelding
Bacardi. De tumor kan je zien achter haar voorpootje. Maar ze is ook behoorlijk dik :N:

Afbeelding
Baileys

Afbeelding
:I:
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: Ratjes

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ratten vind ik echt leuk haha, mocht er alleen nooit één. Jammer dat ze altijd tumoren enzo hebben, sneu man.
Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Supernova »

Ratjes zijn echt heel leuk, stuk leuker dan een cavia of konijn :F:
Je hebt een leuk stel zo :ok:
Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Supernova »

1 keer is wel genoeg :oohja:
Hera

Ongelezen bericht door Hera »

Lieve beestjes. Sneu van Bacardi's tumor, hoe oud is ze?
Ik heb er zelf in 5 jaar 16 'versleten', maar ben op een gegeven moment ook gestopt vanwege alle vervelende tumoren, luchtwegproblemen etc die ze kregen. Van de 16 zijn er maar 2 uit zichzelf overleden, de rest heb ik allemaal uit hun lijden moeten verlossen vanwege de meest vervelende dingen die ze kregen, of gewoon omdat ze van ouderdom erg aan het aftakelen waren.
Ben toen trouwens via een castraat van vrouwen naar mannen overgestapt, die hebben naar mijn beleving minder last van tumoren dan vrouwen. En ze zijn groter en knuffeliger :mrgreen:
larissa85
Actief
Mijn ras(sen): Bono-kruising Mastino en vermoedelijk een Amstaff.
En Laika- een Bordeaux dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door larissa85 »

ik heb ook twee ratjes.
uit de dierenwinkel 'gered'. een vrouw bracht ze na anderhalf jaar terug omdat ze erop was uitgekeken. de ratjes zaten toen in een heel klein kooitje te hopen op een nieuw huisje. ik heb ze meegenomen.
Bruna is een kreng en heel dik, en Bella is een schat. Maar ze heeft nu ook een tumor die steeds groter wordt. ze zijn al over de twee dus ja dan is het snel afgelopen. ik hoop voor je dat bacardi het nog even volhoudt!
AfbeeldingAfbeelding
Hera

Ongelezen bericht door Hera »

Ik heb nog een filmpje gevonden van een paar mannen die ik destijds had.
" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat waren ze toch lief :I: Op het einde likt Elijah nog uitgebreid mijn vinger (en knabbelt aan m'n nagel) :love: Dan begint het toch weer te kriebelen :roll:

Ik ben trouwens in die 5 jaar nooit gebeten. Het zijn echt de liefste knaagdieren ooit vind ik!
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Hera schreef:Lieve beestjes. Sneu van Bacardi's tumor, hoe oud is ze?
Ik heb er zelf in 5 jaar 16 'versleten', maar ben op een gegeven moment ook gestopt vanwege alle vervelende tumoren, luchtwegproblemen etc die ze kregen. Van de 16 zijn er maar 2 uit zichzelf overleden, de rest heb ik allemaal uit hun lijden moeten verlossen vanwege de meest vervelende dingen die ze kregen, of gewoon omdat ze van ouderdom erg aan het aftakelen waren.
Ben toen trouwens via een castraat van vrouwen naar mannen overgestapt, die hebben naar mijn beleving minder last van tumoren dan vrouwen. En ze zijn groter en knuffeliger :mrgreen:
Ze is bijna 2.
Ik wilde vrouwtjes vanwege de geur die minder zou zijn dan die van mannetjes en omdat ze juist zo lekker actief zijn. Vooral Baileys zit geen moment stil. Bacardi wel, maar dat is er dan ook aan af te zien zo dik is ze :N: :wink:
Leuk filmpje! Ik ben ook nooit gebeten, behalve door ratten die ik niet ken. Ik ken ze ook niet die zo tam zijn als deze. Alles en iedereen is leuk en het maakt ook niet uit wie ze oppakt. Zelfs de hond is leuk :mrgreen:

@Larissa85: Hoop ook dat jouw Bella nog even meegaat!
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”