Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat een hork is het ook
Moderator: moderatorteam
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Wat een hork is het ook
Danne is een dikke klier, toen Ozzy er nog was schepte ze er het grootste genot uit om hem zo snel mogelijk tegen de grond te werken en hem al klierend te nippen in zn flanken en zn nek, toen hij voorgoed met Rob meeging heeft ze het lange tijd niet meer gedaan. Maar nu zij en Zen net een getrouwd stel lijken moet ze hem steeds hebben, op precies dezelfde manier als ze met Ozzy deed, achterpoot grijpen, naar achter trekken en hem tegen de grond proberen te werken...Maar Zen is een stuk groter en sterker als Ozzy, wel net zo knullig trouwens hahaahah. Het lukt haar dus niet om hem tegen de grond te krijgen en je ziet haar dan sjagerijnig en nog fanatieker worden en Zen staat erbij met een kop alsof ie " pompompom" zingt met af en toe een "pfffff" tussen door
. Vervolgens gaat Danne stiksjagerijnig en mokkend naar binnen om onder luid protest op de bank te gaan liggen mopperen, als Zen dan vrolijk binnen komt huppelen kijkt ze hem pinnig aan en draait hem de rug toe, waarop hij weer uitnodigend en lief nibbelend bij haar gaat staan. Hij trekt alles uit de kast om dr weer mee te krijgen, zo schattig om te zien, als het hem niet lukt Danne mee te krijgen gaat ie bij Hayley lopen slijmen LOL die dan wel meegaat maar absoluut niet van die ruige beuk en klierspelletjes houdt
Leuk zo'n maffe roedel
- velvet29
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Wat een hork is het ook
Heerlijk he al dieroedel dingen
Ik zie dat hier ook en kan daar zo enorm van genieten
Zo had ik een hond die een stofwisselings ziekte had ( L2-Hga ) en zij had een apart gedrag, en alle honden hielden hier rekening mee, zo van : Ach het is Aruna maar
En Diesel kon dan echt op zijn rug gaan liggen van kom maar doe maar
En dan ging Aruna hier helemaal in op
En ook als het ooit iets te hard ging, dan pikte die sul het allemaal
Dat was echt een genot om naar te kijken
God wat mis ik die 2
Ik zie dat hier ook en kan daar zo enorm van genieten
Zo had ik een hond die een stofwisselings ziekte had ( L2-Hga ) en zij had een apart gedrag, en alle honden hielden hier rekening mee, zo van : Ach het is Aruna maar
En Diesel kon dan echt op zijn rug gaan liggen van kom maar doe maar
En dan ging Aruna hier helemaal in op
En ook als het ooit iets te hard ging, dan pikte die sul het allemaal
Dat was echt een genot om naar te kijken
God wat mis ik die 2
groetjes Angela SBT kennel Nirindy's
.jpg)
.jpg)