Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Laat die hond dan toch thuis!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Maxine
Zeer actief

Laat die hond dan toch thuis!

Ongelezen bericht door Maxine »

Ik werk als hulp-kok in een restaurant in het openluchtmuseum van Bokrijk. Een goede vriendin van me werkt daar ook, maar dan als ober.
Vandaag stonden we buiten eventjes wat te praten toen er op dat moment toch weinig te doen was. Het terras zat wel tamelijk vol maar iedereen had zijn eten en drinken al dus kregen we een paar minuutjes pauze.
Mijn vriendin, Michelle, merkte dat er nieuwe mensen het terras op kwamen en wou hen dus de menukaart gaan brengen.
Maar wanneer ze langs enkele tafels wandelt om naar die nieuwe mensen toe te gaan sprong er opeens een (erg) grote duitse herder tegen haar op die zich onder een van de andere tafels had schuilgehouden.
De hond droeg gelukkig een muilkorf maar gromde en snauwde heel hevig toen hij tegen haar op vloog! Natuurlijk verschrok Michelle zich en (ze is niet zo heel erg groot en zwaar) viel naar achteren. De DH stond nu boven haar te grommen.
Het baasje stond nu eindelijk ook recht en had zijn hond van haar af getrokken net voordat ik eraan kwam gespurt.

Terwijl ik Michelle terug recht help zegt die man nog kwaad tegen haar "Weet je dan niet dat het enorm lomp is om zomaar langs een hond te stappen die je niet kent?!" :boos: :boos:
((Geloof me, die vent heeft van mij en van Michelle een hele tirade mee gekregen voordat hij het is afgetrapt! :L: ))