Vandaag stonden we buiten eventjes wat te praten toen er op dat moment toch weinig te doen was. Het terras zat wel tamelijk vol maar iedereen had zijn eten en drinken al dus kregen we een paar minuutjes pauze.
Mijn vriendin, Michelle, merkte dat er nieuwe mensen het terras op kwamen en wou hen dus de menukaart gaan brengen.
Maar wanneer ze langs enkele tafels wandelt om naar die nieuwe mensen toe te gaan sprong er opeens een (erg) grote duitse herder tegen haar op die zich onder een van de andere tafels had schuilgehouden.
De hond droeg gelukkig een muilkorf maar gromde en snauwde heel hevig toen hij tegen haar op vloog! Natuurlijk verschrok Michelle zich en (ze is niet zo heel erg groot en zwaar) viel naar achteren. De DH stond nu boven haar te grommen.
Het baasje stond nu eindelijk ook recht en had zijn hond van haar af getrokken net voordat ik eraan kwam gespurt.
Terwijl ik Michelle terug recht help zegt die man nog kwaad tegen haar "Weet je dan niet dat het enorm lomp is om zomaar langs een hond te stappen die je niet kent?!"
((Geloof me, die vent heeft van mij en van Michelle een hele tirade mee gekregen voordat hij het is afgetrapt!
Een hond die zo reageert neem je toch niet mee naar een terras waar er zowizo altijd veel mensen zitten en waar ook kleine kinderen rondlopen?!