Aidan vond de Sasha's Blend smerig, dus daar zijn we mee gestopt. Duivelsklauw geef ik hier als pijnstiller voor erbij. Voor de rest staat hij op Novacam, en dan om de andere dag, maar zijn arthrose is dan ook ernstig.
Ik zie niet in waarom van de officiële pijnstillers je alleen maar Rymadil zou mogen gebruiken, Novacam is net zo goed, en vloeibaar dus veel makkelijker te doseren zodat je ook kan experimenteren met wat lagere doses. Je haalt de vloeistof met een maatspuitje uit het flesje, de maat staat dan voor het gewicht van je hond. Aidan weegt 44 kilo en krijgt voor het gewicht van een hond van 25 kilo. Dat kun je zo op het spuitje aflezen.
Novacam geef ik om de andere dag, soms daarbovenop duivelsklauw, en meestal op de dag dat hij geen novacam krijgt, krijgt hij duivelsklauw als enige pijnstiller. Eén potje kost 9,95.
Er is een glucosamine product waarmee ik echt verschil zag, Artoflex, vloeibaar dus gemakkelijk door het eten te mengen. Maar daar blijken wel kunstmatige zoetstoffen in te zitten wat ik een minder leuk idee vindt. Het verschil was wel heel merkbaar.

Van Primeval merkte ik weinig maar anderen zweren erbij. Het is maar net wat voor jouw hond werkt denk ik.