Niet aan de onderkant van de poot, maar die aan de achterkant.
Geen idee hoe het is gebeurd. Zou het kwaad kunnen?
Gisteren liep ze eventjes mank, inmiddels al niet meer. Ze loopt wel wat langzamer dan normaal.
Moderator: moderatorteam

Ik zou er niks opsmeren. Zulke wondjes moeten luchten dan drogen ze vanzelf in.Marscha39 schreef:Heeft Marscha ook wel eens gehad. Ik deed er uienzalf op en als we gingen wandelen een sok erom heen. Bij dierenwinkels heb je ook van die kunststof schoentjes die je erom heen kan doen. Die blijven beter zitten dan sokken, is mijn ervaring. Kun je zien of er glas in zit? Als dat erin zit, is het natuurlijk niet echt goed voor de hond
groetjes
Karen

Hier hadden we dat ook laatst, Kori bleef het alleen kapot bijten. Zalf erop smeren maakte het inderdaad alleen maar erger en zachter terwijl het juist moet drogen.alm@ schreef:Ik zou er niks opsmeren. Zulke wondjes moeten luchten dan drogen ze vanzelf in.Marscha39 schreef:Heeft Marscha ook wel eens gehad. Ik deed er uienzalf op en als we gingen wandelen een sok erom heen. Bij dierenwinkels heb je ook van die kunststof schoentjes die je erom heen kan doen. Die blijven beter zitten dan sokken, is mijn ervaring. Kun je zien of er glas in zit? Als dat erin zit, is het natuurlijk niet echt goed voor de hond
groetjes
Karen