Boerenzwaluw

Jonge Koekoek

Jonge Gaai

Torenvalk

Rietzanger met prooi

Gele Kwikstaart

Moderator: moderatorteam

Ah! Het ziet er zo "gemakkelijk" uit, maar dat is het dus voor jou ook niet... mijn complimenten!billy schreef:Bedankt voor de reacties, het kost soms dagen, maar als je ze eenmaal een beetje goed op de foto hebt is dat wel kicken

Nee zeg makkelijk is het niet, maar dat maakt de hobby juist weer zo mooi, stel je voor dat alle vogels voor je gingen poseren, dan ben je met een maand klaar met alle soorten in de buurtMadelief schreef:Ah! Het ziet er zo "gemakkelijk" uit, maar dat is het dus voor jou ook niet... mijn complimenten!billy schreef:Bedankt voor de reacties, het kost soms dagen, maar als je ze eenmaal een beetje goed op de foto hebt is dat wel kicken

't is een verslavende hobby, HildeHilde schreef:Oóit Els, óoit.. maak ik net zulke mooie foto's als jij en Angeniet telkens weer doen. Complimenten, complimenten!

Je kunt wel zo'n goede "vogel-lens" hebben, maar als de vogels zich niet laten zien, schiet het ook niet op, spreekt iemand uit ervaringInge2104 schreef:Heel mooi weer hoor!![]()
Als ik later groot ben wil ik ook een goede "vogel-lens"...
Nouuu Angeniet en Elly zitten toch nog wel een paar graadjes hoger als ikke hoorAngeniet schreef:Wat een prachtige serie weer, Els!
Ja het is echt kicken als het lukt, genieten is dat he?!
't is een verslavende hobby, HildeHilde schreef:Oóit Els, óoit.. maak ik net zulke mooie foto's als jij en Angeniet telkens weer doen. Complimenten, complimenten!
Nono schreef:Prachtig weer Els![]()
Je kunt wel zo'n goede "vogel-lens" hebben, maar als de vogels zich niet laten zien, schiet het ook niet op, spreekt iemand uit ervaringInge2104 schreef:Heel mooi weer hoor!![]()
Als ik later groot ben wil ik ook een goede "vogel-lens"...![]()