Misschien is er iemand die me bij het volgende kan helpen.
Mijn ouders zijn gek op onze hond, en als we oppas nodig hebben (al is het maar voor 1 dag, als we wat langer van huis zijn) dan gaat ze daar naartoe. Veltha vind het leuk en hun ook. Ze is nu 2,5 jaar. Wij gaan volgende week op vakantie, en Veltha kan daar niet mee naartoe. Dat is normaal dus geen probleem want dan kan ze mooi naar mijn ouders. Maar nu ineens is mijn vader heel erg allergisch voor haar. Zodra we bij hun zijn begint mijn vader jeukende rode ogen te krijgen, en proest hij nonstop. Ook word hij dan heel erg benauwd. Het gekke is dat dat voorheen nooit zo was. Hij vind het zelf heel erg, en hij had zich er erg op verheugd dat ze bij hun kwam. Weet iemand hoe het kan dat iemand pas na 2 jaar allergisch gaat reageren op een hond? Kan het zijn dat omdat ze doordat ze wat ouder word wat vetter haar krijgt? Ik heb wel gezien dat ze een wat droge huid heeft, met wat schilfers. Dat komt denk ik doordat we nu veel met haar naar het strand gaan, en het zout in het water misschien de huid wat uitdroogt.
Weet iemand of er iets is waardoor de allergie te onderdrukken is? En of het misschien zou helpen als ik haar voor ze daar naartoe gaat was? (Ik was haar normaal nooit) Is er iets aan te doen? Zo niet dan boeken we de vakantie om naar iets waar ze wel mee kan, maar goed misschien is er iemand die een tip heeft

.jpg)
TARAK