Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De gierzwaluwen dus. Met een snerpend geluid en hoge snelheid vliegen ze in groepjes over de daken.
Nog ongeveer 2 weken, dan zakken ze weer af naar het zuiden om omstreeks Koninginnedag weer terug te komen om onder de dakpannen te broeden.
Gelukkig zijn hier ook meerdere groepen. Maar het lijkt dat de aantallen die terugkomen steeds meer teruglopen. Dit jaar zijn er 8 teruggekomen, die boven mijn huis circuleren. Ze hebben intussen jongen gekregen, dus de groep is wat groter. Ik zal ze eens proberen te tellen.
Maar dit jaar heb ik voor het eerst redelijke foto's kunnen maken. meestal zijn ze me te snel af. Ook heb ik natuurlijk flnk moeten snijden in de foto's.
Wat prachtig zijn ze toch he. Ik kan daar echt uren naar kijken. We gaan op zaterdagochtend vaak even op terrasje aan het water zitten voor koffie en dan niks anders doen dan zwaluwtjes (en aapjes (bij stichting AAP) kijken
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby