Het gaat iedere dag een stukje beter tussen die twee. Vanaf binnenkomst van Yentle is Floortje naar boven verhuisd. Uit eigen wil, ze kan zo naar beneden als ze wilt, maar ja, dat nieuwe enge beest hè?
Ze kwam gelukkig al heel snel weer op bed slapen, ook al zat Yentle in een bench naast het bed. Maar, Yentle moest wel slapen. Het eerste wakkere moment werd ontvangen met veel geblaas van Floortje. Yentle zit gewoon te kijken, geen enkele echte reactie.
En vanochtend, vanochtend bleef Floortje gewoon op bed zitten toen Yentle wakker was, geen geblaas of niks, gewoon kijken. En toen ik het deurtje van de bench open maakte, bleef ze ook zitten en zelfs toen ik Yentle eruit pakte, bleef ze zitten. Ik bleef nog even met Yentle staan zodat ze elkaar konden zien en ze bleven beide rustig!!
Nu is het wachten op het moment dat Floortje het veilig genoeg vindt, dat ze naar beneden komt, maar, so far so good....
Ik ga verder ook niets dwingen, ze moeten het zelf doen, maar ik heb goede hoop.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Yentle en Floortje
Moderator: moderatorteam
-
Neeltje
- velvet29
- Zeer actief
- Contacteer:
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Re: Yentle en Floortje
mooi om te zien he?
mijn kat durft ook steeds wat meer, ze zit af en toe in de tuin als Dieber ook in de tuin loopt. Helaas rent ze ook nog wel eens weg en dan wil Dieber er achteraan rennen. Dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen maar helemaal voorkomen lukt niet.
mijn kat durft ook steeds wat meer, ze zit af en toe in de tuin als Dieber ook in de tuin loopt. Helaas rent ze ook nog wel eens weg en dan wil Dieber er achteraan rennen. Dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen maar helemaal voorkomen lukt niet.

-
Neeltje
Re: Yentle en Floortje
Gewoon lekker laten lopen, want ze zullen er zelf toch uit moeten komen. Floortje is 2 keer beneden geweest. De eerste keer was duidelijk te zien dat ze zich had vergist, de tweede keer heb ik haar gelokt, maar verder dan de kamer is ze niet gekomen. Yentle lag buiten te slapen. Nu ligt Floortje zo wie zo overdag zowat de hele tijd boven te slapen. Ze is 15.
.jpg)