Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Billy & Nora

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Dollie
Actief

Billy & Nora

Ongelezen bericht door Dollie »

Een tijdje geleden heb ik hier een topic geopend over het wel of niet nemen van een tweede poes, wij hadden op dat moment een volwassen (jeweetwel) kater en een reutje. Hoewel hier voornamelijk negatieve ervaringen waren met het bij elkaar zetten van twee volwassen katten, hebben we besloten het toch te proberen, en dus hebben we ruim twee maanden geleden poes Nora uit het asiel gehaald. Het ging gelijk al vrij goed en nog steeds gaat het met de dag beter. Van negeren naar blazen, naar toch nieuwsgierig, toen stoeien en nu zelfs al een vriendschappelijke begroeting. Een geweldig stel! Ook met hond Barber klikt het goed.

Afbeelding

En zo zaten ze gisteren in de tuin, van het uitzicht te genieten (al heb ik geen idee wat er nu zo mooi was haha). Wat zijn wij blij dat we toch de sprong gewaagd hebben! Nora (links op de foto trouwens) is een geweldige dame met een super karaktertje. Ook precies een poes, mevrouw weet heel goed wat ze wil en verwacht op haar wenken bedient te worden.

Qua licht en achtergrond en weet ik het allemaal is de foto zeker niet perfect, maar ik wilde 'm toch graag met jullie delen! :I:
Laatst gewijzigd door Dollie op 14 jul 2010 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
laura b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
Aantal honden: 1

Re: Billy & Nora

Ongelezen bericht door laura b »

Erg mooi Iris
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: Billy & Nora

Ongelezen bericht door _Leonie »

Twee mooie katten, fijn dat het zo goed gaat.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”