Een tijdje geleden heb ik hier een topic geopend over het wel of niet nemen van een tweede poes, wij hadden op dat moment een volwassen (jeweetwel) kater en een reutje. Hoewel hier voornamelijk negatieve ervaringen waren met het bij elkaar zetten van twee volwassen katten, hebben we besloten het toch te proberen, en dus hebben we ruim twee maanden geleden poes Nora uit het asiel gehaald. Het ging gelijk al vrij goed en nog steeds gaat het met de dag beter. Van negeren naar blazen, naar toch nieuwsgierig, toen stoeien en nu zelfs al een vriendschappelijke begroeting. Een geweldig stel! Ook met hond Barber klikt het goed.
En zo zaten ze gisteren in de tuin, van het uitzicht te genieten (al heb ik geen idee wat er nu zo mooi was haha). Wat zijn wij blij dat we toch de sprong gewaagd hebben! Nora (links op de foto trouwens) is een geweldige dame met een super karaktertje. Ook precies een poes, mevrouw weet heel goed wat ze wil en verwacht op haar wenken bedient te worden.
Qua licht en achtergrond en weet ik het allemaal is de foto zeker niet perfect, maar ik wilde 'm toch graag met jullie delen!