Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mijn trouwe vriend. Hij heeft steeds weer wat meer last van zijn lijf maar geniet nog steeds van het leven. Binnenkort gaat hij naar Steffi van der Laarse om te kijken of we zijn leven wat makkelijker kunnen maken. En ja hij heeft nog steeds een paar kilo teveel.
Het blijft een leukerd.
Op de een na laatste foto heeft hij zijn rechter achterbeen/voet wel heel erg raar, is dit het moment van de foto of is dit zijn normale stand rechtsachter?
LongFields schreef:Het blijft een leukerd.
Op de een na laatste foto heeft hij zijn rechter achterbeen/voet wel heel erg raar, is dit het moment van de foto of is dit zijn normale stand rechtsachter?
helaas is dit voor hem redelijk normaal. hij staat met beide achterbenen regelmatig zo, is de nieuwigheid zeg ik altijd maar.
vosse schreef:Leuk echt een oud typje.
Wat zit er voor afstamming achter?
Iets in de richting van Brusvein, Sebastiaan?
Bjorgard met als opa Asterix. Hij is 21 en voor zijn leeftijd erg groot +/- 150 hoog
Okay, zou je zo niet zeggen als je hem ziet. Beide geen grote groffe hengsten.
Heeft hij trouwens erg veel last van jeukerij?
Hier mijn oude liefde, 22 jaar en een Brusvein x Drageset. Vond ze wel wat van elkaar weg hebben vooral bouw, vandaar
helaas heeft hij de laatste jaren in lichte maten zomerexceem ontwikkeld. Heb nu een nieuw spul, Derfen. Heb het nu 2 keer erop gedaan en het lijkt al wat te werken.
kiki78 schreef:
helaas heeft hij de laatste jaren in lichte maten zomerexceem ontwikkeld. Heb nu een nieuw spul, Derfen. Heb het nu 2 keer erop gedaan en het lijkt al wat te werken.
Jou oud liefde heeft ook een lief koppie
Fijn dat het iets lijkt te helpen. Wij hebben het juiste middel nog nooit gevonden.
Laatste keer dat ik hem zag was die een jaar of drie. Wat is die hetzelfde gebleven en veranderd ook.
Weet nog dat we toen gingen buitenrijden en net toen we een viaduct overgingen zo een eikel in de auto die het nodig vond om te toeteren. Wat ging die hard zeg.
Hoop dat je nog lang van hem genieten.