Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bowie heeft een blaasontsteking

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Bowie heeft een blaasontsteking

Ongelezen bericht door nathalie »

Arm mannetje, maar stiekem was ik wel blij vanmorgen bij de DA.
Gisterennacht had hij in huis geplast en dat doet hij echt nooit! In eerste instantie dacht ik dat hij gewoon veel gedronken had ivm het warme weer, de waterbak was ook leeg en dat is ook nog nooit gebeurt. Gisteren moest ik even weg en had ik hem van te voren laten plassen. 2 grote plassen gedaan. Ik kom drie uur later thuis en er lag weer een grote plas. Ik vind dat geen probleem, vind het alleen zo sneu voor hem :jank:
Gisterenavond nog even in de tuin gezeten en toen heeft hij in een half uur 3 keer een grote plas in de tuin gedaan, hij plast normaal ook nooit in de tuin.
Toen raakte ik in paniek, dacht gelijk aan zijn nieren en wilde de spoeddienst bellen, maar die kunnen op dat moment ook weinig natuurlijk. Bowie was verder nog gewoon goed. Beetje onrustig alleen. Vannacht heel de nacht op gezeten, zodat ik hem om het half uur even buiten kon laten plassen. Meestal moest hij ook. Vanmorgen gelijk wat urine weggebrachten de da kwam met een zeer bezorgelijk gezicht terug om te zeggen dat hij een flinke blaasontsteking heeft. En toen kwamen de tranen :mrgreen: Hij probeerde nog uit te leggen dat dat heus wel over gaat :mrgreen: , daarna heb ik hem uitgelegt dat ik van het ergste uit ging en dat dit eigenlijk vreugde traantjes waren. Hij heeft voor 10 dagen ab mee en dan weer urine testen.
Ik mag hem nog langer bij me houden :cheer:

Zal ik hem trouwens vitamine c met cranberry bijgeven? Dat is goed toch dan?
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Re: Bowie heeft een blaasontsteking

Ongelezen bericht door Geer »

Yup, ik zou hem Cranberry en vitamine C geven. Sterkte d'r mee!
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”