Gisterennacht had hij in huis geplast en dat doet hij echt nooit! In eerste instantie dacht ik dat hij gewoon veel gedronken had ivm het warme weer, de waterbak was ook leeg en dat is ook nog nooit gebeurt. Gisteren moest ik even weg en had ik hem van te voren laten plassen. 2 grote plassen gedaan. Ik kom drie uur later thuis en er lag weer een grote plas. Ik vind dat geen probleem, vind het alleen zo sneu voor hem
Gisterenavond nog even in de tuin gezeten en toen heeft hij in een half uur 3 keer een grote plas in de tuin gedaan, hij plast normaal ook nooit in de tuin.
Toen raakte ik in paniek, dacht gelijk aan zijn nieren en wilde de spoeddienst bellen, maar die kunnen op dat moment ook weinig natuurlijk. Bowie was verder nog gewoon goed. Beetje onrustig alleen. Vannacht heel de nacht op gezeten, zodat ik hem om het half uur even buiten kon laten plassen. Meestal moest hij ook. Vanmorgen gelijk wat urine weggebrachten de da kwam met een zeer bezorgelijk gezicht terug om te zeggen dat hij een flinke blaasontsteking heeft. En toen kwamen de tranen
Ik mag hem nog langer bij me houden
Zal ik hem trouwens vitamine c met cranberry bijgeven? Dat is goed toch dan?