Filmpje van vandaag: " onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
Ja dat klopt, we zijn nog bezig met opbouwen dat mijn hand dus steeds dichter naar mijn lichaam gaat. Hij is heel erg op die hand gericht met als gevolg dat als ik te snel ga met tegen mijn lichaam houden, hij over mijn benen struikeldranetje schreef:Ziet er goed uit
Hij had er duidelijk plezier in.![]()
Dus die boodschap zit er in![]()
Verstandig om een "vliegende start" te maken en niet eerst te laten zitten.
Het viel me op dat vingers van je hand(target) wat naar buiten wezen.
Moet je die hand niet gewoon helemaal strak en recht naast je lichaam houden?
(dat moet ik namelijk)
Enne ................, probeer om niet zo naar hem te kijken dat je linkerschouder naar achteren gaat tijdens het lopen.![]()
![]()
Je drukt daardoor de hond naar achteren dus weg van je "heel"
Zijn je vingers dan het target?Maeve schreef:Ja dat klopt, we zijn nog bezig met opbouwen dat mijn hand dus steeds dichter naar mijn lichaam gaat. Hij is heel erg op die hand gericht met als gevolg dat als ik te snel ga met tegen mijn lichaam houden, hij over mijn benen struikeldranetje schreef:Ziet er goed uit
Hij had er duidelijk plezier in.![]()
Dus die boodschap zit er in![]()
Verstandig om een "vliegende start" te maken en niet eerst te laten zitten.
Het viel me op dat vingers van je hand(target) wat naar buiten wezen.
Moet je die hand niet gewoon helemaal strak en recht naast je lichaam houden?
(dat moet ik namelijk)
Enne ................, probeer om niet zo naar hem te kijken dat je linkerschouder naar achteren gaat tijdens het lopen.![]()
![]()
Je drukt daardoor de hond naar achteren dus weg van je "heel"Dus daarmee doen we het nog rustig aan, hij snapt het nu en zoiets zal hem wel weer onzeker maken ben ik bang. Dus daarvoor nemen we ruim de tijd
Haha, dat kijken heb je gelijk in. Het was nu helemaal erg omdat ik hem in draf probeerde te krijgen maar hij bleef telgangen. Maar moet mezelf inderdaad aanwennen om gewoon recht vooruit te kijken! Dat van die vliegende start gaan we proberen!