Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dagje tierpark Nordhorn.

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Jmuskee
nieuw lid
Mijn ras(sen): am staff

Dagje tierpark Nordhorn.

Ongelezen bericht door Jmuskee »

Enkele foto´s die ik daar heb geschoten. Ben hobby fotograaf geen prof, maar doe mijn best!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Was een leuke dag!
velvet29
Zeer actief
Contacteer:

Re: Dagje tierpark Nordhorn.

Ongelezen bericht door velvet29 »

Mooi hoor

En dan vooral die uilen, die blijven een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij hebben
groetjes Angela SBT kennel Nirindy's
Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Ik vind je foto's mooi. :ok:
Ik ben er toevallig 2 weken geleden met de kinderen van school geweest.
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

Echt prachtige foto's!!
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

Mooie foto's! Ik ben laatst naar Tierpark Rheine geweest.. maar dit is geen groot park met veel aparte dieren of wel? We wilden er ook nog eens heen maar lijkt zo niet echt de moeite zeg maar :F:
Jmuskee
nieuw lid

Ellen. schreef:Mooie foto's! Ik ben laatst naar Tierpark Rheine geweest.. maar dit is geen groot park met veel aparte dieren of wel? We wilden er ook nog eens heen maar lijkt zo niet echt de moeite zeg maar :F:
het is idd geen mega dierenpark, maargoed, als je der in de buurt woont kun je der prima een leuke middag beleven. entree is voor een volwassene ook maar iets van 6 euro, kinderen 3 volgens mij. Du das ook nog een keer te doen!
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

Jmuskee schreef:
Ellen. schreef:Mooie foto's! Ik ben laatst naar Tierpark Rheine geweest.. maar dit is geen groot park met veel aparte dieren of wel? We wilden er ook nog eens heen maar lijkt zo niet echt de moeite zeg maar :F:
het is idd geen mega dierenpark, maargoed, als je der in de buurt woont kun je der prima een leuke middag beleven. entree is voor een volwassene ook maar iets van 6 euro, kinderen 3 volgens mij. Du das ook nog een keer te doen!
Bij Tierpark Rheine is de entree ook maar 6 euro en vind het daar veel mooier als ik het zo al zie.. maar wel mooie foto's hoor! Wat voor camera+lens heb je? :ok:
Jmuskee
nieuw lid

Ellen. schreef:
Jmuskee schreef:
Bij Tierpark Rheine is de entree ook maar 6 euro en vind het daar veel mooier als ik het zo al zie.. maar wel mooie foto's hoor! Wat voor camera+lens heb je? :ok:
Waren nog wel meer dieren hoor trouwens, maar daar had ik niet echt leuke foto´s van, of ze zitten achter gaas, ook lastig fotograveren.

Ik heb een olympus e420 en had der toen de 70-300 lens op.

bedankt voor de leuke reacties trouwens!
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”