Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mooie foto's! Ik ben laatst naar Tierpark Rheine geweest.. maar dit is geen groot park met veel aparte dieren of wel? We wilden er ook nog eens heen maar lijkt zo niet echt de moeite zeg maar
Ellen. schreef:Mooie foto's! Ik ben laatst naar Tierpark Rheine geweest.. maar dit is geen groot park met veel aparte dieren of wel? We wilden er ook nog eens heen maar lijkt zo niet echt de moeite zeg maar
het is idd geen mega dierenpark, maargoed, als je der in de buurt woont kun je der prima een leuke middag beleven. entree is voor een volwassene ook maar iets van 6 euro, kinderen 3 volgens mij. Du das ook nog een keer te doen!
Ellen. schreef:Mooie foto's! Ik ben laatst naar Tierpark Rheine geweest.. maar dit is geen groot park met veel aparte dieren of wel? We wilden er ook nog eens heen maar lijkt zo niet echt de moeite zeg maar
het is idd geen mega dierenpark, maargoed, als je der in de buurt woont kun je der prima een leuke middag beleven. entree is voor een volwassene ook maar iets van 6 euro, kinderen 3 volgens mij. Du das ook nog een keer te doen!
Bij Tierpark Rheine is de entree ook maar 6 euro en vind het daar veel mooier als ik het zo al zie.. maar wel mooie foto's hoor! Wat voor camera+lens heb je?
Bij Tierpark Rheine is de entree ook maar 6 euro en vind het daar veel mooier als ik het zo al zie.. maar wel mooie foto's hoor! Wat voor camera+lens heb je?
Waren nog wel meer dieren hoor trouwens, maar daar had ik niet echt leuke foto´s van, of ze zitten achter gaas, ook lastig fotograveren.
Ik heb een olympus e420 en had der toen de 70-300 lens op.