Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Logeerhond gezocht
Moderator: moderatorteam
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Logeerhond gezocht
Vorige jaren heb ik toch wel hier en daar nee moeten verkopen, maar dit jaar wil het schijnbaar niet lukken, en volgens mij ben ik nog steeds een heel leuk logeeradres!
Ik heb nog steeds geen vakantie vastgezet, en ik zou het weer leuk vinden om tijdens mijn vakantie een logeerhondje te hebben. Mijn honden en katten kunnen prima met niet al te stoere en niet al te grote en niet al te zwarte honden, zijn schattig met kleintjes en puppedingen, en voorzichtig beleefd met oudjes, geven duidelijk grenzen aan zonder happen en vinden het meestal erg leuk en interessant als de roedel tijdelijk wordt uitgebreid.
Ik ben tamelijk tuttig en voorzichtig wat loslopen betreft, maar ik doe niet moeilijk over rauzen in de tuin en gaten graven naar Nieuw Zeeland. Ook over een per ongelukke plas of poep in huis maak ik geen drama.
Iemand een leuke hond tijdelijk in de aanbieding?
Ik heb nog steeds geen vakantie vastgezet, en ik zou het weer leuk vinden om tijdens mijn vakantie een logeerhondje te hebben. Mijn honden en katten kunnen prima met niet al te stoere en niet al te grote en niet al te zwarte honden, zijn schattig met kleintjes en puppedingen, en voorzichtig beleefd met oudjes, geven duidelijk grenzen aan zonder happen en vinden het meestal erg leuk en interessant als de roedel tijdelijk wordt uitgebreid.
Ik ben tamelijk tuttig en voorzichtig wat loslopen betreft, maar ik doe niet moeilijk over rauzen in de tuin en gaten graven naar Nieuw Zeeland. Ook over een per ongelukke plas of poep in huis maak ik geen drama.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Re: Logeerhond gezocht
Maar daar heb je nu niets aan
Maarre voor nu wens ik je in ieder geval veel succes en wie weet lukt het
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ik hoop dat het je gaat lukken, Ik denk dat ik Gil maar niet ga sturen
, maar het kan een geweldig leuke vakantie worden voor het juiste hondje 
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Misschien helpt het als je je vakantieperiode er bij zet?
Voor ons is het niet nodig, als wij op vakantie gaan, dan gaan de dames gewoon mee. Ik denk ook niet dat zij in je plaatje zouden passen.
Voor ons is het niet nodig, als wij op vakantie gaan, dan gaan de dames gewoon mee. Ik denk ook niet dat zij in je plaatje zouden passen.
- Moos
- Zeer actief
Ik had bijna twee honden in de aanbieding, maar dat weekendje weg waarbij de honden niet mee mochten (en ik me al bijna een jaar druk over zit te maken) wordt een feestje van een middag
Nu zou ik opzich eigenlijk wel oppas kunnen gebruiken voor die middag (het is niet om de hoek), maar ja, jij woont ook niet om de hoek

Nu zou ik opzich eigenlijk wel oppas kunnen gebruiken voor die middag (het is niet om de hoek), maar ja, jij woont ook niet om de hoek

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
-
chrico
- Zeer actief
Dacht ik van hee, dat is leuk, een oppasadres voor de honden. Maar nee hoor
ze voldoen aan alles wat je niet wil

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Gezocht en gevonden, wist je al en ze had al dacht ik, zag ik.Budkes schreef:Er was hier toch iemand die een logeeradres voor een teckel zocht.
En is oude Cento te zwart en te groot of te stoer, hij is ook wel oud dus dat heft dat andere misschien weer op ? En hij is afschuwelijk lief en voorzichtig. En hij lust geen katten.
Maar heb geen adresje nodig in de zomervakantie, eerder in de herfstvakantie misschien ? Maar dan ook meteen voor Perry erbij.
Gr. Aniek

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Spike mag ook niet komen
Ik hoop dat je nog een (paar) leuke hondjes vind! Zo te lezen heeft jouw roedel er totaal geen moeite mee
Ik hoop dat je nog een (paar) leuke hondjes vind! Zo te lezen heeft jouw roedel er totaal geen moeite mee
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Is Jagger leuk genoegHanneke2 schreef:
In welke periode zou dat zijn?
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
miekmiek
ik zoek nog steeds een oppas voor het weekeind van 24, 25, 26 september. maar ik heb twee honden. ze zijn wel klein en schattig, maar miah is daarnaast ook wel een felle donder naar kleine teven. En ze haat katten. Dussss....ik zoek nog maar even verder. 
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Mijn hond is te zwart en te groot denk ik 
En daarbij gaat hij lekker met ons mee als we eventueel p vakantie gaan
- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
Helaas voldoet mijn meiske niet aan de eisen heb nog oppas nodig voor week 30..
Helaas voor ons zal ze dan naar opa en oma moeten en krijgen we dr tot over dr oren verwend weer terug, maar voor haar zal het een mega pretweek worden..
Helaas voor ons zal ze dan naar opa en oma moeten en krijgen we dr tot over dr oren verwend weer terug, maar voor haar zal het een mega pretweek worden..
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
- suzan25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Als ik kan die dag, mag je ze wel naar mij brengen hoorMoos schreef:Ik had bijna twee honden in de aanbieding, maar dat weekendje weg waarbij de honden niet mee mochten (en ik me al bijna een jaar druk over zit te maken) wordt een feestje van een middag![]()
Nu zou ik opzich eigenlijk wel oppas kunnen gebruiken voor die middag (het is niet om de hoek), maar ja, jij woont ook niet om de hoek![]()
- Moos
- Zeer actief
Oh, da's lief van jesuzan25 schreef:Als ik kan die dag, mag je ze wel naar mij brengen hoorMoos schreef:Ik had bijna twee honden in de aanbieding, maar dat weekendje weg waarbij de honden niet mee mochten (en ik me al bijna een jaar druk over zit te maken) wordt een feestje van een middag![]()
Nu zou ik opzich eigenlijk wel oppas kunnen gebruiken voor die middag (het is niet om de hoek), maar ja, jij woont ook niet om de hoek![]()

- scooby1
- Zeer actief
- Contacteer:
mss handig om te vertellen voor welke periode je een hond zoekt en waar je ongeveer woont.
vw de afstand
In de zomervakantie gaat Scooby naar het pension toe. Spike kan eventueel daar ook heen , want de kennel is al gereserveerd voor Scooby. Dus dan zitten ze er saampjes. Maar Spike is niet een kennelhond, meer huishond .
Die wil het liefst de hele dag geknuffeld en verwent worden.
vw de afstand
In de zomervakantie gaat Scooby naar het pension toe. Spike kan eventueel daar ook heen , want de kennel is al gereserveerd voor Scooby. Dus dan zitten ze er saampjes. Maar Spike is niet een kennelhond, meer huishond .
- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
Jammer is dat he?chrico schreef:Dacht ik van hee, dat is leuk, een oppasadres voor de honden. Maar nee hoorze voldoen aan alles wat je niet wil
![]()
'Oooow Lars ik hou van je'

'hahaha jij bent geweldig'

'hahaha jij bent geweldig'

- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Haha, ja, inderdaad jammer! Wij houden met Rhodin ook niet echt veel oppasadresjes over en dan ben ik óók nog eens ontzettend kieskeurig.Qal schreef:Jammer is dat he?chrico schreef:Dacht ik van hee, dat is leuk, een oppasadres voor de honden. Maar nee hoorze voldoen aan alles wat je niet wil
![]()
Niemand die een keer wil ervaren hoe het is om een echte (k#t)hond te hebben?
![]()
Edit: Volgens de bazin van onze hondenschool en tevens gedragstherapeute kun je héél veel van hem leren, dus ook handig voor je skills!
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Hanneke2
- Zeer actief
Kijk wat ik zeg:LongFields schreef:Misschien helpt het als je je vakantieperiode er bij zet?![]()
Dus ik heb wel aardig wat mogelijkheden.Ik heb nog steeds geen vakantie vastgezet
Haha, nee ik denk niet dat dat een succes zou worden.Voor ons is het niet nodig, als wij op vakantie gaan, dan gaan de dames gewoon mee. Ik denk ook niet dat zij in je plaatje zouden passen.
- Hanneke2
- Zeer actief
Ja, maar er was een oppas dichterbij gevonden, en inmiddels PB-en we alweer over een andere periode.Budkes schreef:Er was hier toch iemand die een logeeradres voor een teckel zocht.
- Hanneke2
- Zeer actief
Ja, wat jij in huis hebt is echt letterlijk en figuurlijk teveel hond voor mij. :N:chrico schreef:Dacht ik van hee, dat is leuk, een oppasadres voor de honden. Maar nee hoorze voldoen aan alles wat je niet wil
![]()
- Hanneke2
- Zeer actief
Ik heb geen vrij in de herfstvakantie, en ik denk ook niet dat het een hele goeie combi is...Budkes schreef:Gezocht en gevonden, wist je al en ze had al dacht ik, zag ik.Budkes schreef:Er was hier toch iemand die een logeeradres voor een teckel zocht.
En is oude Cento te zwart en te groot of te stoer, hij is ook wel oud dus dat heft dat andere misschien weer op ? En hij is afschuwelijk lief en voorzichtig. En hij lust geen katten.
Maar heb geen adresje nodig in de zomervakantie, eerder in de herfstvakantie misschien ? Maar dan ook meteen voor Perry erbij.
- Hanneke2
- Zeer actief
Oja, Jagger past ook wel in het plaatje!Ariane schreef:Is Jagger leuk genoegHanneke2 schreef:
Iemand een leuke hond tijdelijk in de aanbieding?![]()
In welke periode zou dat zijn?
Periode kan ik dus nog mee schuiven.
- Hanneke2
- Zeer actief
24 september heb ik een feest van mijn werk en 25 september is dochterlief jarig, dus dat was toch niet gelukt...miekmiek schreef:ik zoek nog steeds een oppas voor het weekeind van 24, 25, 26 september. maar ik heb twee honden. ze zijn wel klein en schattig, maar miah is daarnaast ook wel een felle donder naar kleine teven. En ze haat katten. Dussss....ik zoek nog maar even verder.
Goedzo. Want inderdaad te groot en te zwart.Machie schreef:Mijn hond is te zwart en te groot denk ik
Jack zou haar misschien wel erg charmant vinden, die wil best wel eens een uitzondering maken op de herderregel als het een leuke teef is, maar met Lilo wordt dat helemaal niks.Miss_Liz schreef:Helaas voldoet mijn meiske niet aan de eisen heb nog oppas nodig voor week 30..
Maar logeren bij opa en oma is sowieso veel leuker, denk ik.
- Hanneke2
- Zeer actief
Periode juli/augustus, en ik woon in Spijkenisse.scooby1 schreef:mss handig om te vertellen voor welke periode je een hond zoekt en waar je ongeveer woont.
vw de afstand
Ik denk niet dat ik het aan zou durven met Spike. Niet dat ik echt mot zou verwachten, maar met een grote reu doe ik Jack geen plezier, want dan moet hij toch op gaan letten dat die knul de boel niet overneemt.In de zomervakantie gaat Scooby naar het pension toe. Spike kan eventueel daar ook heen , want de kennel is al gereserveerd voor Scooby. Dus dan zitten ze er saampjes. Maar Spike is niet een kennelhond, meer huishond .
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Grappig, als ik hetzelfde vraag krijg ik deze bijdehante opmerking:Hanneke2 schreef:Periode juli/augustus, en ik woon in Spijkenisse.scooby1 schreef:mss handig om te vertellen voor welke periode je een hond zoekt en waar je ongeveer woont.
vw de afstand
Hanneke2 schreef:Kijk wat ik zeg:LongFields schreef:Misschien helpt het als je je vakantieperiode er bij zet?![]()
![]()
Dus ik heb wel aardig wat mogelijkheden.Ik heb nog steeds geen vakantie vastgezet
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
Ik zou wel een keer met je willen wandelen, kijken of Baco het leuk vind, ik heb alle tijd hoor maar wil er , als het op mijn pad komt ooit wel weer een Lakeland bij, en dan kan ik mooi met jouw monstertjes oefenenmiekmiek schreef:ik zoek nog steeds een oppas voor het weekeind van 24, 25, 26 september. maar ik heb twee honden. ze zijn wel klein en schattig, maar miah is daarnaast ook wel een felle donder naar kleine teven. En ze haat katten. Dussss....ik zoek nog maar even verder.
Serieus ik hou me aanbevolen , maar weet niet wat ze van een heel grote hond vinden.
- Hanneke2
- Zeer actief
Heel eerlijk, bij jou had ik nog iets van 'Ha, daar heb je overheen gelezenLongFields schreef:Grappig, als ik hetzelfde vraag krijg ik deze bijdehante opmerking:Hanneke2 schreef:Periode juli/augustus, en ik woon in Spijkenisse.scooby1 schreef:mss handig om te vertellen voor welke periode je een hond zoekt en waar je ongeveer woont.
vw de afstand
Hanneke2 schreef:Kijk wat ik zeg:LongFields schreef:Misschien helpt het als je je vakantieperiode er bij zet?![]()
![]()
Of bedoel je dat het een ander antwoord is?
Ik kan dus gewoon nog alle kanten op, maar juni is bijna om, en september is een beetje laat voor vakantie (tenzij het echt om een Heel Erg Leuk hondje gaat, dan ben ik weer niet moeilijk.
En anders snap ik je niet.