Vera lui, Saar lui; gezellig hoor meiden
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gezellige boel hier.
Moderator: moderatorteam
- Moos
- Zeer actief
Gezellige boel hier.
Vera is net loops geweest, en zit nu in de fase "ik ben lui, en ik eet niet". Die ligt dus de hele dag te slapen (alleen buiten is ze wel nog even actief), en vanmorgen besloot ze dat ze haar eten niet meer moest. Staat daar een volle bak kipsmuldier, en een Golden erboven te kijken van "wa's dat? mot ik niet
". Uiteindelijk heeft ze de helft opgegeten omdat Saar dacht "hey, een volle bak kipsmuldier, dat lust ik wel
"
Maar daarna hield ze het toch echt voor gezien. Ik stond even niet op te letten, en uiteraard had Saar toen de rest opgevroten. Nu krijgt Saar normaal 50 gram, en ze zal nu iets van 200 gram naarbinnen gewerkt hebben, dus die ligt de nu zwaar uit te buiken in d'r mand.
Zelfs als ik naar buiten loop blijven ze allebei gewoon liggen, doen nog net een oogje open 

- Moos
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
Re: Gezellige boel hier.
Vorige keren was ze ook zo hoorInge O schreef:welkom in de wereld van de schijndrachtige teven![]()
.
Ze is de laatste dagen wel extreem rustig moet ik ook zeggen. Ze is altijd wat rustiger als ze schijnzwanger is (dat is ook het enige wat je merkt), maar nu maakt ze het wel wat bonter. Ik grapte laatst nog tegen Yvette, dat ik haar schijnzwanger best te pruimen vond eigenlijk, net iets rustiger in d'r koppie
Stripjes gedroogde kip uit de hand gingen er wel prima in trouwens, dat dan weer wel

- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
- Aantal honden: 2
Gewoonlijk als Wim thuiskomt, hoort ze de auto al, spitst haar oren (voor zover dat kan
Er zijn ook mensen bij wie ze standaard aanslaat. Zowel in huis als buiten. Als mijn moeder komt, wordt er al geblaft nog voordat ze de straat opgelopen is.
En een 'ik-ben-heel-erg-bang-voor-honden-en-ik-heb-er-oook-een-hekel-aan-dus-hou-het-beest-uit-mijn-buurt'-mevrouw hier in de straat...tja... Dat is gewoon leuk. Als we dat mens tegenkomen, staat ze meteen stil (die vrouw) en als we dan passeren kan Yolah het niet laten om even uit te vallen. Ik weet zeker dat ze de vrouw in kwestie niets zou doen als ze los is, maar volgens mij vindt ze het ontzettend grappig dat die vrouw dan bijna jammerend staat te mopperen.
We hebben mevrouw al uitgelegd dat Yolah haar in feite gewoon uitlacht, omdat ze heel goed merkt dat die vrouw bang is. Maar t helpt niet.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
3 Honden is toch veel leukerMoos schreef:Hahahaah, potverdorie, moet er toch een Golden bij![]()
- Moos
- Zeer actief
Hahaha, komt er bij jullie een derde bij ofzo?Jinx schreef:3 Honden is toch veel leukerMoos schreef:Hahahaah, potverdorie, moet er toch een Golden bij![]()
![]()
Drie honden is ook veel duurder, en kost, bij een pup iig, veel meer tijd. Gaat 'm niet worden hier