Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gezellige boel hier.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

Gezellige boel hier.

Ongelezen bericht door Moos »

Vera is net loops geweest, en zit nu in de fase "ik ben lui, en ik eet niet". Die ligt dus de hele dag te slapen (alleen buiten is ze wel nog even actief), en vanmorgen besloot ze dat ze haar eten niet meer moest. Staat daar een volle bak kipsmuldier, en een Golden erboven te kijken van "wa's dat? mot ik niet :pffff: ". Uiteindelijk heeft ze de helft opgegeten omdat Saar dacht "hey, een volle bak kipsmuldier, dat lust ik wel :cheer: " :mrgreen: Maar daarna hield ze het toch echt voor gezien. Ik stond even niet op te letten, en uiteraard had Saar toen de rest opgevroten. Nu krijgt Saar normaal 50 gram, en ze zal nu iets van 200 gram naarbinnen gewerkt hebben, dus die ligt de nu zwaar uit te buiken in d'r mand.

Vera lui, Saar lui; gezellig hoor meiden :roll: :mrgreen: Zelfs als ik naar buiten loop blijven ze allebei gewoon liggen, doen nog net een oogje open :boos:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Re: Gezellige boel hier.

Hahahaah, potverdorie, moet er toch een Golden bij :lol1: :mrgreen:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Inge O schreef:welkom in de wereld van de schijndrachtige teven :cheer: :mrgreen: .
Vorige keren was ze ook zo hoor :wink: , alleen duurde het maar 1 of 2 dagen dat ze niet wilde eten. Daar ga ik nu ook weer vanuit :pffff: :mrgreen:
Ze is de laatste dagen wel extreem rustig moet ik ook zeggen. Ze is altijd wat rustiger als ze schijnzwanger is (dat is ook het enige wat je merkt), maar nu maakt ze het wel wat bonter. Ik grapte laatst nog tegen Yvette, dat ik haar schijnzwanger best te pruimen vond eigenlijk, net iets rustiger in d'r koppie :engel: Maar ze draaft vandaag wel een beetje door :roll:

Stripjes gedroogde kip uit de hand gingen er wel prima in trouwens, dat dan weer wel :F:
Afbeelding
Abby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Abby »

:roll: Yolah is ook schijnzwanger, maar die is eerder vervelend dan lui. Constant achter je aan drentelen, verwachten dat ze iedere keer als er iemand naar de deur loopt, mee naar buiten gaat. O ja, en ze is extra waaks, de snol...Blafsalvo luidt nu zelfs bij mij en Wim, terwijl dat anders nooit zo is. Ik kom potverdorie zelf de voordeur binnen, WOEOEOEOE! "Stil Yolah, ik ben het maar..." WOEOEOEOE! (en dan heeft ze al gezien dat ik het was...) Dan toch nog eventjes een kleine WOF... er achteraan. :hmmm:

Gewoonlijk als Wim thuiskomt, hoort ze de auto al, spitst haar oren (voor zover dat kan :mrgreen: ) en kijkt naar mij. Dan zeg ik:(sorry, is dr zo ingeslopen... :oeps: :piew: :roll: )"Jaaa, het is de paapaa!" En dan gaat zij naar de deur rennen om hem daar een knuffel/schoen/handdoek/wat er maar voor handen is, te laten zien. De afgelopen week ging het dus als volgt: Ze hoort auto, kijkt mij aan, ik zeg dat t 'de papa' is, waarop zij naar het raam kijkt en aanslaat! Na een mopperend "Hou op stomme doos, ga dan kijken!" van mijn kant, gaat ze wim begroeten en stuitert weer door de kamer met knuffel oid in de bek.
Er zijn ook mensen bij wie ze standaard aanslaat. Zowel in huis als buiten. Als mijn moeder komt, wordt er al geblaft nog voordat ze de straat opgelopen is. :mrgreen:
En een 'ik-ben-heel-erg-bang-voor-honden-en-ik-heb-er-oook-een-hekel-aan-dus-hou-het-beest-uit-mijn-buurt'-mevrouw hier in de straat...tja... Dat is gewoon leuk. Als we dat mens tegenkomen, staat ze meteen stil (die vrouw) en als we dan passeren kan Yolah het niet laten om even uit te vallen. Ik weet zeker dat ze de vrouw in kwestie niets zou doen als ze los is, maar volgens mij vindt ze het ontzettend grappig dat die vrouw dan bijna jammerend staat te mopperen. :engel:
We hebben mevrouw al uitgelegd dat Yolah haar in feite gewoon uitlacht, omdat ze heel goed merkt dat die vrouw bang is. Maar t helpt niet. :roll:
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Moos schreef:Hahahaah, potverdorie, moet er toch een Golden bij :lol1: :mrgreen:
3 Honden is toch veel leuker :cheer: :cheer:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Jinx schreef:
Moos schreef:Hahahaah, potverdorie, moet er toch een Golden bij :lol1: :mrgreen:
3 Honden is toch veel leuker :cheer: :cheer:
Hahaha, komt er bij jullie een derde bij ofzo? :mann: :mann:

Drie honden is ook veel duurder, en kost, bij een pup iig, veel meer tijd. Gaat 'm niet worden hier :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”