Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het is weer is zo ver

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador
Aantal honden: 1

Het is weer is zo ver

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

Het is hier in duitsland een feestdag (volgens mij hebben ze er elke maand 3 of zo)

dus nu zijn alle duitsers op pad
en mijn o zo rustige uitlaat plekje word beheersd
door gezinnen die hun vette labrador in eens ver uit moeten laten.. dat beest moet ineens kilometers lopen...

en door mensen die het ineens lekker vinden om met hun hond te fietsen :N: maar dan wel met de hond los...
want dan kan ie zo lekker rennen...
maar luisteren ho maar...

heb vandaag mijn snelle omdoe techniek van de muilkorf weer is moeten gebruiken.. omdat iemand zijn hond niet onder commando kreeg... gelukkig taaide hij optijd af..
de rest van de wandeling de korf maar omgelaten... en hem maar wat verkort.. zo is het ook niets aan om te lopen...

Mensen met weekend honden... Bah wat een hekel heb ik daar aan..
alleen als de mensen vrij zijn word er is met het beestie gelopen..

een beetje mijn loop weggetje te verpesten :pffff:

hoe we hier in duitsland zeggen Zum kotsen.. :F:
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Aantal honden: 2

Re: Het is weer is zo ver

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Herkenbaar, ik loop altijd in weer en wind door het park het hele jaar door, maar zodra het lekker weer is en ik even wil genieten, kan dat niet meer, omdat al die studenten bulten met afval rondstrooien. Ook zitten ze lekker te bbq-en gewoon midden op het hondenveld... :ugh: Ik weet ook wel dat het park niet van mij is, maar ik kan me er, ondanks dat ik het niet wil, toch behoorlijk aan ergeren. :oeps:
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
Dorien71
Actief
Mijn ras(sen): Hollandse herders

Ongelezen bericht door Dorien71 »

Erg is dat he!
Als het mooi weer is op zondag zie je mij niet hier in het bos.
Veel te druk, door de week bijna geen mens te zien maar bij mooi weer mogen de honden ineens wel naar het bos op zondag. :ugh: . Leuk voor al die honden maar pech voor mij, mijn reu kan met lang alle reuen niet overweg.
Afbeelding
Groetjes Dorien en een lebber van Rossi, Indy en Dingo.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

het is het lot van mensen met honden die het niet zo leuk vinden dat er honden op hun afkomen :mrgreen:
en ik herken het.. ik loop normaliter om kwart voor vijf altijd een uur alleen hier in de buurt lekker zwemmen en rotzooien, maar nu komen van alle kanten volstrekt vreemde honden en baasjes aanzeilen... en heeeeeel veel kindertjes alleen met hondjes :ugh:
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

ja tis inderdaad een feestdag... beetje jammer he, en het zijn er ook zoveel daar :roll:
Afbeelding
Jolande1961
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jolande1961 »

Pas maar op, straks graven die Duitse honden allemaal kuilen in jouw uitlaatveldje. :mrgreen:
Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

Ik loop hier in het bos en het is altijd zo lekker rustig, je kan echt een paar uur lopen zonder mensen tegen te komen.Behalve in het weekend....Dan lijkt het wel de Kalverstraat op zaterdagmiddag!
Racefietsers en ATB-ers crossen in grote groepen over alle verharde en onverharde paden en reageren onbeschoft omdat je er loopt met je loslopende honden. Het restant van de paden wordt bevolkt door wandelaars, met of zonder hond, met of zonder kinderen. Kom je geheid allerlei mensen tegen wiens hond niet hondvriendelijk is of waarvan de kinderen op 50 meter afstand al van angst beginnen te gillen. Een vooral met vier naast elkaar op het pad blijven slenteren, zodat ik niet kan passeren.
Ik snap je irritatie Helemaal! :mrgreen:
Afbeelding
signmodel
Actief
Mijn ras(sen): max en job, geweldige vullusbakkuh

Ongelezen bericht door signmodel »

:S: mooi weer weekend honden! dat wordt mijn volgende hond ook!
lijkt me heerlijk zo n hond die door de weeks of met regen niet uit hoeft,
iemand een idee waar ze te verkrijgen zijn?
helaas ook hier het zelfde, met dit weer lopen wij zoziezo s aonds. overdag vind ik het nu al te warm met mijn woessies. moet je om 10 uur naar het bos gaan, dan is het ook uitgestorven.
ennuh zielig he al die honden zonder conditie in dit weer. wij moesten met spoed met een hond in t weekend naar de da (hond heeft blijkbaar spit) en toen we vroegen of hij het druk had zei hij: nog niet maar over een uurtje als alle honden weer thuis komen.........
oververhitting, kapotte voetzolen, onderkoeling door de hle dag in t koude water.
ts een schande!
Afbeelding

groetjes van ons.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”