Het gaat goed met Nicky. Je merkt dat ze iedere dag weer een beetje meer wil en kan. Wel moet je ver uit de buurt van de wond blijven, want als je er naar wijst begint ze al te kermen
Hieronder wat foto's van vandaag.

Moderator: moderatorteam

Ja, maar ook raar, vermoeid en lelijk (door de weggeschoren vacht).Marina schreef:superrr om te lezen hoe het gaat. komt helemaal goed en ze ziet er blij en gelukkig uit

Het is ook maar pas een week geleden. Geef haar de tijd en je zal zien dat zij over een half jaar weer zo goed als de oude Nicky isOdette schreef:Ja, maar ook raar, vermoeid en lelijk (door de weggeschoren vacht).Marina schreef:superrr om te lezen hoe het gaat. komt helemaal goed en ze ziet er blij en gelukkig uit
Moet echt nog heel erg wennen. 't Is toch niet helemaal mijn Nicky meer. Ik hoop echt dat dat nog over gaat.
Allway's in my heart

Het is toch echt nog hetzelfde hondje hoor, alleen met een pootje minder.....Odette schreef:Ja, maar ook raar, vermoeid en lelijk (door de weggeschoren vacht).Marina schreef:superrr om te lezen hoe het gaat. komt helemaal goed en ze ziet er blij en gelukkig uit
Moet echt nog heel erg wennen. 't Is toch niet helemaal mijn Nicky meer. Ik hoop echt dat dat nog over gaat.

Natuurlijk is het nog steeds hetzelfde hondje. En natuurlijk zijn we hartstikke blij dat we haar nog hebben.Het is toch echt nog hetzelfde hondje hoor, alleen met een pootje minder.....
Wees blij dat je haar nog hebt!