" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
Vreten en spelenMaeve schreef:Wat volgt ze mooi zeg! En dat vind ze echt leuk he? Wat is je geheim?
Ik had gelukkig aan het eind nog een motivatiepraatje van Birgit dat ik heus niet alles verkeerd doe*Charlotte schreef:Wat mooi om te zien hoe goed Izzie het doet! Bekende stem![]()
Ik doe ook al het mogelijke fout, James niet, die doet goed zijn bestIk heb trouwens 28 mei na jou les.
Ik ben blij dat het gefilmd is, want nu zie ik pas echt wat ze bedoeltBudkes schreef:Wat mooi om te zien, geweldig goed. En ook mooi om jou te zien denken; "je hand is eerder dan je voet" en dan zie je jou denkenehmmmmmmmm
Maar wat een mooi plaatje
Goed zeg, dat is hier niet genoeg. Of ik moet wel heel veel leuke speeltjes en snoepjes hebben. Maar dan nog houd hij het niet zo lang als Izzie vol. Tenminste, soms wel maar dat is nog heel wisselendZoek stok! schreef:Vreten en spelenMaeve schreef:Wat volgt ze mooi zeg! En dat vind ze echt leuk he? Wat is je geheim?Ze telgangt alleen enorm
Ze kan inmiddels een flink stuk zonder voer in de hand volgen. Maar omdat ze nu steeds telgangt, hebben we vooral getraind op draf nu. Ik krijg haar wel in draf, maar Birgit wil dat ze vanaf de start direct draaft. Het is een gewoonte geworden om in telgang te starten en daarna over te gaan op draf. Nou ja gewoonte, dat heb ik in 1 week voor elkaar gekregen om er in te trainen. Toch knap van mijMaeve schreef:Goed zeg, dat is hier niet genoeg. Of ik moet wel heel veel leuke speeltjes en snoepjes hebben. Maar dan nog houd hij het niet zo lang als Izzie vol. Tenminste, soms wel maar dat is nog heel wisselendZoek stok! schreef:Vreten en spelenMaeve schreef:Wat volgt ze mooi zeg! En dat vind ze echt leuk he? Wat is je geheim?Ze telgangt alleen enorm
Wat betreft het telgangen had ik trouwens gehoord dat je ze dan de hele riem moet geven, ruim rondje om je heen lopen (in draf) en dan het heelwork weer oppakken. Was zo'n trucje van de Mary Ray DVD. Geen idee of het werkt maar wellicht wel!
Stomme wendingen. Dan denk ik dat ik het eindelijk snap, doe ik weer wat verkeerdlaura86 schreef:Ziet er goed uit!
Ja, die wendingen hè... Het blijft lastig terwijl die honden het dan inderdaad wel goed doen. Maar het is zoveel tegelijk waar je aan moet denken. Ooit zal het wel een gewoonte worden![]()
Ik ben blij dat ik maandag weer kan beginnen. Kaya heeft nu 1,5 week niks gedaan en loopt vrijwillig naast me te steppen tijdens het uitlaatrondje. Ik denk dat hij het ook mist :N:
Haha ja, die heb ik ook wel nodigZoek stok! schreef:Ik had gelukkig aan het eind nog een motivatiepraatje van Birgit dat ik heus niet alles verkeerd doe*Charlotte schreef:Wat mooi om te zien hoe goed Izzie het doet! Bekende stem![]()
Ik doe ook al het mogelijke fout, James niet, die doet goed zijn bestIk heb trouwens 28 mei na jou les.
Leuk, zie ik je dan!
Ik zat al te wachten op jouw commentaarjaninca2002 schreef:goed zo. Ik zou je haar blonderen dan komt de vragend blik beter uit
Ik ben echt een noob in obedience, heb er geen enkel verstand van (wil het ooit nog wel gaan doen)henneke schreef:met telgangen meteen in een hoog tempo weg starten. Koppositie zo hoog mogelijk vragen.
Dan kom je al een heel eind.