Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Misschien een beetje een domme vraag, maar....
Moderator: moderatorteam
- Maxine
- Zeer actief
Misschien een beetje een domme vraag, maar....
... als je een teefje laat steriliseren, geeft ze dan ook geen signalen meer af voor de reuen?
Ik bedoel dus dat ik me afvraag of een reu nog steeds interesse kan tonen in een gesteriliseerd teefje en of zij zelf ook nog signalen zou geven aan hem om hem naar haar toe te lokken.
Ik bedoel dus dat ik me afvraag of een reu nog steeds interesse kan tonen in een gesteriliseerd teefje en of zij zelf ook nog signalen zou geven aan hem om hem naar haar toe te lokken.

- Moos
- Zeer actief
Re: Misschien een beetje een domme vraag, maar....
Het type "geile reu" vindt bijna elke teef (en gecastreerde reu) volgens mij wel een reden om hitsig te worden 

- Yoshi
- Vaste gebruiker
Mijn teefje is gesteriliseerd, mijn reutje is niet gecastreerd en vindt haar plas overheerlijk. Staat geweldig te klappertanden. Dus ik denk niet dat het daarvoor helpt.
Groetjes van Yoshi, Yane en Ne-yo
- CKS
- Zeer actief
Het ligt een beetje aan de reuen natuurlijk. Maar een gesteriliseerde teef ruikt net als een niet-loopse teef, dus de interesse van de heren zal een stuk minder worden. Maar als ze nu interessant is terwijl ze niet loops is, dan blijft ze dat ook als ze gesteriliseerd is. Dat zal niet of nauwelijks veranderen.
Groetjes,
Kees
Groetjes,
Kees
- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Toch niet altijd hoor, de (inmiddels overleden) teef van een vriendin trok na haar sterilisatie altijd reuen aan. Blijkbaar veronderstelden de heren dat de dame op de top van loopsheid was. Erg sneu voor de teef, maar niets meer aan te doen. Ze leerde op een gegeven moment zelf iets aan die opdringerigheid te doen, maar leuk was het natuurlijk niet.

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
rox is gecastreerd en storm niet.. hij ruikt niet echt aan haar plas en rijd al helemaal niet op haar...
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Flamme heeft sinds ze geholpen is nog steeds "loopse buien". En inderdaad nog steeds ongeveer in haar cyclus. Dus om de 9 maanden. Ze is niet loops, maar wel interessant voor reutjes en ze daagt ze dan ook uit. Dit duurt dan een week of 2 en dan is het weer over. Is niet normaal volgens mij na een castratie, maar heb het bij saarloosjes wel meer gehoord. Geen idee of het bij andere rassen ook voorkomt.
Andersom kan trouwens ook. Een gecastreerde reu die wel gewoon dekt en gekoppeld staat. Zijn dan alleen (als het tenminste al een maand of 2 na de castratie is) losse flodders.
Andersom kan trouwens ook. Een gecastreerde reu die wel gewoon dekt en gekoppeld staat. Zijn dan alleen (als het tenminste al een maand of 2 na de castratie is) losse flodders.