inschrijvingen voor onze show geopend.
als u op voorhand inschrijft zijn de kosten 20.00 euro op de dag zelf 25.00 euro.
voor een inschrijf forumulier kunt u me mailen, dan stuur ik het u graag toe.
mijn mailadres:
bulldoglover-asten@hotmail.com
Deelname-regels en tips
1.
De show is een particulier initiatief van hondenliefhebbers en vindt plaats op terrein van Manege de Witte Vallei in Heusden (gemeente Asten). Wij vragen U bij deze als bezoeker en/of deelnemer algemeen geldende fatsoensregels in acht te nemen en uw hond(en) aangelijnd en onder appèl te hebben en te houden.
2.
Deelnemen aan en/of bezoeken van onze show geschiedt vanuit vrije wil en geheel op eigen risico. De organisatie kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor eventuele calamiteiten van welke aard dan ook, direct of indirect voortvloeiende uit deelname aan dit evenement.
3.
Loopse honden worden niet toegelaten. gesteraliseerde honden worden toegelaten.
4.
Over uitslagen e.d. wordt niet gediscussieerd noch gecorrespondeerd. Het door de keurmeester ingevulde protocol met daaraan gekoppelde plaatsing is eveneens een momentopname waarover ter plaatse niet wordt gediscussieerd.
5.
De deelnemer verklaart naar beste weten alle gegevens van zijn/haar hond(en) te hebben ingevuld en desgevraagd op de show benodigde identiteitspapieren (dierenpaspoort/entingsbewijs) te kunnen tonen.
PRAKTISCHE TIPS en MEDEDELINGEN:
Keuringsgedeelte loopt van ongeveer 10:00 - ca 16:00 uur, kom op tijd!
De organisatie kan mensen cq. honden weigeren van de show, zonder hierover te discussiëren.
Bij betaling ontvangt men deelname-nummer(s), vergeet uw entingsboekje en eventueel uw stamboom of kopie ervan.
De rubrieken worden afgehandeld in leeftijdsvolgorde. beginnend met alle pups van 3-6 maanden, gevolgd door alle opvolgende rubrieken.
Tussentijds worden pauzes aangekondigd.
Per rubriek worden prijzen 1-3 direct aangewezen.
Deze deelnemers ontvangen een certificaat.
Alle 1e prijswinnaars dingen mee naar de Best-Of-Show titel. Deze wordt uitgereikt aan het einde van de show.
Deelnemers die niet in de prijzen zijn gevallen kunnen afschrift van het keuringsrapport ophalen bij de jurytafel.
NB: Een goede bench (transportkooi) is de beste plaats om uw hond tussentijds te laten verblijven als deze nog niet in de keuringsbaan wordt gevraagd. Aanvang van de betreffende rubrieken wordt terplaatse omgeroepen
Ook dit jaar hebben we weer 4 ringen nl.
renascence vanaf 75%
leavitt vanaf 50%
hermes 100%
alternatief
we hopen net als vorig jaar dat dit jaar ook weer veel honden zullen zijn in deze apparte ringen.
Ook dit jaar draaien we onder de vlag van de ABEU, en we hopen net als voorgaand jaar dat ook dit jaar weer een succes van onze show kunnen maken.
Mocht u een advertentie in ons boekje willen plaatsen kan dat.
De kosten voor een advertentie zijn 15 euro.
Voor meer info kunt u contact met me opnemen.
bulldoglover-asten@hotmail.com