Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Binnen plassen.

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Laura-bowie<3
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): All

Binnen plassen.

Ongelezen bericht door Laura-bowie<3 »

heyhey,
Ik heb een maltezertje van ongeveer 5 jaar (waarschijnlijk ouder) en een puppie van 5 maanden.
Sinds de pup er is doet mijn andere hondje steeds binnen plassen. Eerst dachten we dat is gewoon om "zijn" terretorium te markeren en laten zien dat het "zijn" huis is en dat het wel over zal gaan. Maar dit duurt nu toch al zeker 3 weken. De pup deed eerst alles gewoon buiten, maar begint tegenwoordig ook te denken dat het oke is om binnen zijn behoeftes te doen. Hoe moeten wij hiermee omgaan? Iemand tips?
Afbeelding
°Vicky°
Actief

Re: Binnen plassen.

Ongelezen bericht door °Vicky° »

Je andere hondje is er nog 'maar' drie weken.
Kan het zijn dat de oudere toch ietwat jaloers is en dan maar op deze manier aandacht probeert te trekken van jou?

Vele honden durven wel eens binnen plassen bij jaloezie.. Hoe reageren jullie bij zulke voorvallen?

Dat je pupje nu terug durft binnen plassen kan ook zijn doordat er nog een urinegeur van zijn vriendje blijft hangen.
Honden zijn geneigd te plassen op de plaats waar reeds geplast is zeg maar, goed schoonmaken dus!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”