Ik heb me de afgelopen erg verdiept in het vers geven en ben er ook achter gekomen dat ik heel verkeerd bezig was
Naja dit schijnt dus niet te mogen ivm met maagzuren .. enfin nu geef ik dus 's ochtends brok en 's avonds vlees.
Maar ik wil volledig overstappen en denk dat ik dan over ga op http://www.lotgering.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Die heeft speciale pakketten kant en klaar voor de hond a 500 gram per pakje.
Ik heb ook wel de voordelen gelezen en wil graag overstappen maar toch weerhoud me iets ervan ... ik heb het idee ( vraag me niet waarom
Nu heb ik ook een tip gehad als ik niet volledig wil overgaan dat ik ook gewoon vlees dagen kan instellen dus bijv 3 dagen vlees en 4 dagen brok ...
Maar dan denk ik weer dan krijgt die maag toch elke keer weer een ommekeer en moet toch weer opeens allemaal andere zuren aan gaan maken om weer de brokken te kunnen verteren of andersom voor het vlees.
Ik ben nog zo aan het twijfelen ... kunnen jullie mij jullie ervaringen geven alsjeblieft en wat nou het o zo grote verschil heeft gemaakt door van brokvoer over te gaan op vlees voer
Alvast bedankt
* Edit : Het schijnt ook dat je op vers rauw vlees je hond maar 1 keer per dag hoeft te voeren .. dit durf ik dus al helemaal niet ivm eventuele maagtorsie, mijn vorige hond ben ik hieraan verloren en ben dus echt als de dood daarvoor ... kan je KVV ook 2 maal op een dag verdelen ... dus stel je hond heeft 600 gram nodig dat je dan 's ochtends 300 en 's avonds 300 geeft ?