er loopt een soort dijkje bij ons in het dorp van de ene kant van het dorp naar het andere. het word daar gedoogt dat je je hond los hebt. ik ga er regelmatig naar toe en dus zo ook vandaag even. ik loop met Dusty en Aika als er opeens een kruising labrador/berner aankomt stieren. ik weet van wie die is en hoorde die vrouw roepen. de hond is nog jong (7 maanden ofzo) en nadat ik mijn honden bij me had gehouden kwam die hond terug bij zijn vrouwtje. hij kwam zo ongeveer 4 keer. en werd een beetje vervelend. wilde steeds rijden op Aika maar later ook op Dusty, die hem al zo'n 6 keer een snauw had gegeven dat hij daar niet van gedient was. Dusty krijgt geen bal als we andere honden tegen komen omdat hij die wel eens verdedigt. maar ik zag niemand meer dus gaf Dusty zijn bal. maar daar was die hond weer en begon weer te klieren. zjn vrouwtje kwam eraan gesneld en op dat moment gaf Dusty een snauw omdat Diesel (die labXberner) zijn bal wilde pakken. Diesel begon te janken en die vrouw grijpt direct Dusty en begint hem te schudden dus ik duwde haar aan de kant en pakte Dusty. waarop zij begon te schreeuwen dat ik mijn VALSE hond bij moest houden, ik uitgelegt dat het door de bal kwam en dat zij toch echt met der poten van mijn hond af moest blijven!
ik moest het gewoon even kwijt. ze hebben hun vorige hond ookal verpest en bij deze was ookal een gedragtherapeut met 10 weken weze kijken