Ik weet het, al die linkjes van MP zijn niet populair maar dit is wel een bijzondere Brak.......
Misschien weet Hamilton wat t is?
(hij heeft wel zijn fascinaties gehad, fijn
Moderator: moderatorteam
LongFields schreef:Goh, hadden die mensen niet van tevoren kunnen verzinnen dat ze met allebei een fulltime baan een jachthond als deze misschien niet genoeg aandacht en beweging zouden kunnen geven?![]()
Mooie hond, ik ben ook benieuwd wat voor 1 het is.

Nanna schreef:Het ziet er zo'n beetje uit als een Duitse Brak

Lijkt mij ook ja. Sneu voor 't beestje, zijn inderdaad mooie honden! Ik ken er eentje, erg leuk beest en die blafNanna schreef:Het ziet er zo'n beetje uit als een Duitse Brak

even deze vraag beantwoorden lukt niet, maar alleen de Duitse Brak is een erkend en FCI geregistreerd ras.( FCI 299)marian* schreef:Zoekend op google kwam ik de naam Duitse of Steenbrak tegen.Is dat nou de zelfde hond met twee rasnamen?

heb jij ze gebeld?iones schreef:Mooie hond. Ik heb wel vaker van het ras gehoord. En ik ben ook even uit mijn slof geschoten tegen dit klootjesvolk dat fulltime werkt en er voor kiest om een soort hond te nemen waarvan bekend is dat ze slecht tegen alleen zijn kunnen.
ik probeer wat info te krijgen, maar de advertentie geeft error aanTeamWork schreef:http://link.marktplaats.nl/315302954
Ik weet het, al die linkjes van MP zijn niet populair maar dit is wel een bijzondere Brak.......
Misschien weet Hamilton wat t is?
(hij heeft wel zijn fascinaties gehad, fijn)
Per email gewoon. Er is een optie "mail de adverteerder".Hamilton schreef:heb jij ze gebeld?iones schreef:Mooie hond. Ik heb wel vaker van het ras gehoord. En ik ben ook even uit mijn slof geschoten tegen dit klootjesvolk dat fulltime werkt en er voor kiest om een soort hond te nemen waarvan bekend is dat ze slecht tegen alleen zijn kunnen.
ik probeer deze mensen ook te bereiken, maar de advertentie heeft een error
Wow, zo'n ras verzin je toch niet? Waarschijnlijk zijn er nu meerderen gaan googelenHamilton schreef: De hond is( volgens hem) en raszuivere servische driekleurige brak, oftewel Srpski Trobojni Gonic
deze man komt zelf uit Kroatie en heeft de hond tijdens de vakantie daarvandaan meegenomen.
Zit( alweer volgens hem) een officiele stamboom bij.
Staat niet dat hij hem gevonden heeft hoor? Misschien was er een nest puppies op hun verblijfplaats....Renske schreef:Wow, zo'n ras verzin je toch niet? Waarschijnlijk zijn er nu meerderen gaan googelenHamilton schreef: De hond is( volgens hem) en raszuivere servische driekleurige brak, oftewel Srpski Trobojni Gonic
deze man komt zelf uit Kroatie en heeft de hond tijdens de vakantie daarvandaan meegenomen.
Zit( alweer volgens hem) een officiele stamboom bij..
Een afbeelding na het googelen:

Rosita Compagner schreef:
Nou, wie wil op iedere show in de eindkeuring? Ophalen dat grappige diertje en er goed voor zorgen. BOB wordt je altijd
graag gedaan, bij het zien van de fotos was ik best wel nieuwsgierig naar deze hond, hij lijkt ook wel een beetje op mijn Hammies.TeamWork schreef:Dank Hamilton!
Ik zei toch: bijzondere Brak![]()
.