Wat een droppie zeg, ik zag dat vrolijke bekkie, met die gekke warrige vacht, en was op slag verliefd.
Wat een heerlijk beest om te zien.
Als het kon was ik hem zo op gaan halen
Moderator: moderatorteam

Nou, probeer eens vrijwilligerswerk in een asiel. God, wat breekt mijn hart als ik al die leuke koppies achter tralies zie. De kruising bouvier die ik vandaag tegenkwam en zo geweldig vond (zie Wat is Dit-draadje, die genoemd wordt), kon ik gewoon NIET terug zetten in zijn kennel. Ik had zo'n fijn contact met hem. Heeft me heel wat dralen en dreinen gekost, vreselijk! De meesten hebben wel een issue en soms ook wel twee en hier en daar zit er ook wel een heel lastige hond, maar het meeste is heel goed te hebben thuis. Er zitten echt zulke leuke en fijne honden tussen.laura86 schreef:Die hond heb ik volgens mij eerder voorbij zien komen op het forum.
Op dat soort sites kan ik vaak maar beter niet kijken. Mijn huis is te klein
Er zit een handvol honden al echt behoorlijk lang. Veel herders helaas (Bella, Lara, Roy, Youri, Isli en Andor zijn langzittend, allemaal herder). Dat zijn ook allemaal wel honden met een 'dingetje', maar ze zijn toch ook vreselijk leuk! Gelukkig hebben ze allemaal een vriendje of vriendinnetje en komen ze twee maal daags een flinke tijd op de speelweide. Ik snap wel dat ze niet zo 1-2-3 in een huissituatie passen, maar er zijn hier op het forum vast honden die meer problemen hebben dan zij.Abby schreef:DebbieZ, volgens mij zal deze toch binnenkort wel redelijk snel weg gaan? Ik kom als dierenambulance(noord-Gr.)-medewerkster wel eens beestjes bij jullie droppen, en er zitten zo vaak honden waarvan je op het eerste gezicht denkt"ach, wat een leukerd", maar die bij nader inzien weer een heel lange gebruiksaanwijzing hebben...Jammer genoeg... Er zitten zelfs honden tussen bij jullie die ik nog ken van hun quarantaine-periode in Winschoten toen ik daar nog vrijwilliger was. En het is al 1,5 jaar geleden dat ik daar weg ben gegaan...
![]()
Oh, wow, ik zie het. En Joey is ook geplaatst, wat leuk. Zie ik woensdag gelukkig zijn zielige oogjes niet meer!Paulala schreef:hij heeft een baasje!