Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat is hij leuk!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mojuan
Zeer actief

Wat is hij leuk!

Ongelezen bericht door Mojuan »

http://www.ikzoekbaas.nl/dierprofiel/hond/1798" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat een droppie zeg, ik zag dat vrolijke bekkie, met die gekke warrige vacht, en was op slag verliefd.
Wat een heerlijk beest om te zien.
Als het kon was ik hem zo op gaan halen :ok:
:zweep:
laura86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese Stabij en 2 Aussies
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Wat is hij leuk!

Ongelezen bericht door laura86 »

Die hond heb ik volgens mij eerder voorbij zien komen op het forum.

Op dat soort sites kan ik vaak maar beter niet kijken. Mijn huis is te klein :wink:
pien29
Zeer actief
Mijn ras(sen): rr

Ongelezen bericht door pien29 »

wat een leuk bolletje
Afbeelding
Lieke87
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lieke87 »

Het is echt een snoepje! :I:
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Zoiets loopt hier in het dorp, maar dan in bruin en wit.
Dat heet ook een "stabij".

Na een jaar of zo constateerde de baas dat hij misschien niet helemaal zuiver was, als ze hem vergeleek met onze honden... :mrgreen:

Lollige levendige hond, net zoiets als deze denk ik.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Dusty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller

Ongelezen bericht door Dusty »

in dit topic wordt die ook al genoemd
http://www.hondenforum.nl/plaza/hondenr ... 78297.html" onclick="window.open(this.href);return false;

hij heeft wel wat weg van mijn Aika :D
Afbeelding
Anne&Taar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes

Ongelezen bericht door Anne&Taar »

Aaah...Idd een schatje!
DebbieZ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol

Ongelezen bericht door DebbieZ »

Ja, dat is Bono. Ik vrijwillig in dat asiel en Bono is een enorm lief kniehoog schaapje. Hij is heel erg zachtaardig, wil heel graag bij je zijn en ik snap niet dat er niet honderd mensen voor de deur staan die hem komen halen. Ik denk wel dat hij vrij vlot weg gaat, want het is een hond die met honden, katten en kinderen kan. Dat hij niet kan loslopen komt van het erfverhaal, maar ik denk dat als je daar even aan werkt en hij naar je toe kan komen (in plaats van in zijn eentje aan de wandel gaat), dat wel gaat lukken. Echt een wereldhondje, die ik zo zelf in mijn rugzak wilde stoppen.

Er is vanmiddag nog samen met een grote jack russel reu en een shitsu-teef gelopen en dat vindt Bono prima.
Mojuan
Zeer actief

Hij zit daar een aantal jaar te vroeg...
Als Romeo er niet zou zijn geweest, was ik absoluut voor hem gaan kijken!
Hij is geweldig, echt helemaal het karakter dat past bij mij, en dan die geinige vacht en dat heerlijk bekkie dat erop zit!
DebbieZ
Zeer actief

laura86 schreef:Die hond heb ik volgens mij eerder voorbij zien komen op het forum.

Op dat soort sites kan ik vaak maar beter niet kijken. Mijn huis is te klein :wink:
Nou, probeer eens vrijwilligerswerk in een asiel. God, wat breekt mijn hart als ik al die leuke koppies achter tralies zie. De kruising bouvier die ik vandaag tegenkwam en zo geweldig vond (zie Wat is Dit-draadje, die genoemd wordt), kon ik gewoon NIET terug zetten in zijn kennel. Ik had zo'n fijn contact met hem. Heeft me heel wat dralen en dreinen gekost, vreselijk! De meesten hebben wel een issue en soms ook wel twee en hier en daar zit er ook wel een heel lastige hond, maar het meeste is heel goed te hebben thuis. Er zitten echt zulke leuke en fijne honden tussen.
Abby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger

Ongelezen bericht door Abby »

DebbieZ, volgens mij zal deze toch binnenkort wel redelijk snel weg gaan? Ik kom als dierenambulance(noord-Gr.)-medewerkster wel eens beestjes bij jullie droppen, en er zitten zo vaak honden waarvan je op het eerste gezicht denkt"ach, wat een leukerd", maar die bij nader inzien weer een heel lange gebruiksaanwijzing hebben... :ugh: Jammer genoeg... Er zitten zelfs honden tussen bij jullie die ik nog ken van hun quarantaine-periode in Winschoten toen ik daar nog vrijwilliger was. En het is al 1,5 jaar geleden dat ik daar weg ben gegaan... :eek:
Zo sneu vind ik dat. Maar vergeleken bij heel wat langzitters, is hij toch een heel makkelijk plaatsbaar woezelbeest lijkt me. :I:
Ik mag er jammer genoeg niks meer bij... :jank:
DebbieZ
Zeer actief

Ja, dit is echt wel een hond die vlot weg zal zijn. Omdat hij dus met hond, kat en kind kan is hij een van de makkelijkste honden. Wel mag hij nog even zijn haren kammen, maar dat zal vast nog gebeuren...:-D
DebbieZ
Zeer actief

Abby schreef:DebbieZ, volgens mij zal deze toch binnenkort wel redelijk snel weg gaan? Ik kom als dierenambulance(noord-Gr.)-medewerkster wel eens beestjes bij jullie droppen, en er zitten zo vaak honden waarvan je op het eerste gezicht denkt"ach, wat een leukerd", maar die bij nader inzien weer een heel lange gebruiksaanwijzing hebben... :ugh: Jammer genoeg... Er zitten zelfs honden tussen bij jullie die ik nog ken van hun quarantaine-periode in Winschoten toen ik daar nog vrijwilliger was. En het is al 1,5 jaar geleden dat ik daar weg ben gegaan... :eek:
Er zit een handvol honden al echt behoorlijk lang. Veel herders helaas (Bella, Lara, Roy, Youri, Isli en Andor zijn langzittend, allemaal herder). Dat zijn ook allemaal wel honden met een 'dingetje', maar ze zijn toch ook vreselijk leuk! Gelukkig hebben ze allemaal een vriendje of vriendinnetje en komen ze twee maal daags een flinke tijd op de speelweide. Ik snap wel dat ze niet zo 1-2-3 in een huissituatie passen, maar er zijn hier op het forum vast honden die meer problemen hebben dan zij.

We gaan beginnen met een weblog overigens, die ga ik schrijven, eerste aflevering wordt nu geredigeerd en dan schrijven we over wat we meemaken met de honden en katten. Ik hoor iedereen uit op het asiel over bijzondere dieren, voorvalletjes en anekdotes. :-D

Leuk trouwens dat ik hier een ambu-vrijwilliger tegenkom!
Mojuan
Zeer actief

hij heeft een baasje!
DebbieZ
Zeer actief

Paulala schreef:hij heeft een baasje!
Oh, wow, ik zie het. En Joey is ook geplaatst, wat leuk. Zie ik woensdag gelukkig zijn zielige oogjes niet meer! :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”