Ik op Haflingertje.. (had nog nooit op paard gezeten en rijd paard op haar en op een Groninger.. voor de eerste keer paardrijden zeg maar..

Ik ook

Bak slepen

Met paard'je'..

Again..

In arreslee

Moderator: moderatorteam

.jpg)
Jaa het is er geweldig.. Ik was hiervoor, 9 weken geleden, nog bang voor paarden.. Durfde echt niet bij in de buurt te komen, maar heb het vertrouwen van sommige paarden gewonnen en durfde nu zelfs langs dat groot paard te staan.. Maar erbij alleen los in de bak.. Nee echt niet, maar heb nu al zoveel overwonnen.. Het is er ook echt superleuk!!velvet29 schreef:Leuke stage
Volgens mijn heb je het goed naar je zin

Haha ja doar hedde gij hemaal gelijk in durskeNanna schreef:Zie dat je in Hoogeveen woont. Ben je van oorsprong Brabantse?

Jaa dat ben ik achter de sleep.. en ook op de Groninger, en bij dat groot paard van 1.87 schofthoogte :N: Heb mn angst nog niet helemaal overwonnen maar ben wel al heel ver.. Ben wel van plan vaker heen te gaan want stage is nu afgelopen helaas..LongFields schreef:Leuke stage, en knap dat je je angst voor paarden opzij hebt gezet om hier te kunnen stagelopen.
Ze vallen best mee hè, die paarden?![]()
Ben jij dat op de sleep achter het paard?
Doe de opleiding Paraveterinair (dierenartsassistente).. En we moesten verplicht een keer stagelopen bij een paardenhouderij.. Ik wilde niet alleen vanwege mijn angst, en omdat je bij de meeste manege's niet altijd goed wordt begeleid, ben ik met een klasgenootje samen gegaan.. Ben daar ook hartstikke blij mee.. En ze zijn niet zo eng meer.. als ze stilstaantekkel schreef:Voor wat voor opleiding doe je die stage? Omdat je niets met paarden had en toch daar terecht bent gekomen?
Dapper hoor, bij die enorme paarden![]()
Hahaha nee kon niet missen heNanna schreef:hahahaha, dit zinnetje met dat specifieke woord is zó brabants, da kon nie misseEllen. schreef:Haha ja doar hedde gij hemaal gelijk in durskeNanna schreef:Zie dat je in Hoogeveen woont. Ben je van oorsprong Brabantse?Ben een echte Brabantse tot ik op mn 19e verhuisde
Een niet-brabander zegt naastdurfde nu zelfs langs dat groot paard te staan
Ja dat is een Groninger inderdaad. Prachtig paard. En een leuke manier van bak slepen he, ook een geweldig (groot :N: )paard!cloris schreef:Leuk hoor! is het een Groninger voor de slee? en wel een prima manier om de bak te slepen