Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jup, mijn hond zit nu op de rugleuning van de bank naar buiten te gluren en zo nu en dan moet daarbij heel gevaarlijk gegromd worden en dat houd hij allemaal behoorlijk lang vol en dat terwijl hij eigenlijk te groot is voor die rugleuning en dat nooit comfortabel kan zijn
hier hangt er ook een heel graag op/over de leuning van de bank met haar kop plat op de vensterbank.
De andere twee vinden dat prima, want die hoeven nu alleen in aktie te komen als er daadwerkelijk wat te rellen valt!
Oh ja Cato kan er ook wat van, ik heb lamellen dat is makkelijk voor hem.
MIjn ouders hebben gordijnen; daar steekt hij zijn kop in het midden , maar daat staat vaker een plant of zo en schuift dan nettjes met zijn hoofd het gordijn op zij tot hij zijn gewenste uitzicht heeft
alleen als er echt iets te beleven valt, voor de rest boeit het absoluut niet.
Wat meneer Odin wel graag doet is liggen in de vensterbank, op het kussentje van de katten. Dan kan je en slapen en loeren.
Cena kijkt vanuit de bank de hele dag naar buiten. Als pup wilde ze steeds op de vensterbank gaan zitten, maar dat is niet zo handig met die dikke herder-billen van haar!
Cena kijkt vanuit de bank de hele dag naar buiten. Als pup wilde ze steeds op de vensterbank gaan zitten, maar dat is niet zo handig met die dikke herder-billen van haar!
Die dikke setterbillen van Endy passen ook maar net op een traptree, hoor
Hier wordt er af en toe naar buiten gegluurd.
Als de vogels gevoerd zijn mag Nilsson ook erg graag naar buiten loeren en aangezien je daar moe van wordt legt hij zijn kop op de vensterbank.
Wij hebben veel duiven in de tuin dus dat is reuze leuk om naar te kijken.