Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat geven naast KVV
Moderator: moderatorteam
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Wat geven naast KVV
Wat zijn dingen die je naast KVV kan geven? Graag iets waar ze ook langer mee doet, liefst geen hap slik weg.
Op de herby site zie ik van alles staan, maar heb totaal geen voorstelling van hoe het er uit ziet.
Graag wil ik iets 2 a 3x in de week geven, als vervanging voor haar gewone KVV
Iemand tips?
Op de herby site zie ik van alles staan, maar heb totaal geen voorstelling van hoe het er uit ziet.
Graag wil ik iets 2 a 3x in de week geven, als vervanging voor haar gewone KVV
Iemand tips?
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Wat geven naast KVV
Parelhoentjes eten ze volledig op, pens ook, bij lamsribben toch niet? en runderstrotten dacht ik ook toch?
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Lekker bevleesde rauw botten om op te knagen. Liefst ribben van lam of geit of inderdaad strotten maar dat is vaak vrij zacht.
Botten eten ze helemaal op en als de botten goed bevleesd zijn dan wordt het goed verteerd.
Alleen rauw bot kan nog wels een tot verstopping leiden. Kan je ook voorkomen door wat spiervlees ernaast te geven.
Botten eten ze helemaal op en als de botten goed bevleesd zijn dan wordt het goed verteerd.
Alleen rauw bot kan nog wels een tot verstopping leiden. Kan je ook voorkomen door wat spiervlees ernaast te geven.
Groetjes van Charlotte

-
~Suzanne~
- Zeer actief
Hoi,
er zijn diverse mogelijkheden, zoals kipnekken, pens, runderstrot e.d.
Maar lees je alsjeblift Goed in voordat je wat geeft! Begin met "beginnersbotten" om te voorkomen dat je iets geeft waa de hond moeiite mee heeft. Rauw voer kan heel leuk zijn, maar je moet WEL even weten wat je doet.
Misschien kun je je aanmelden op een forum speciaal over rauw voeren? Daar vind je (nog meer dan hier) veel informatie.
Suzanne
er zijn diverse mogelijkheden, zoals kipnekken, pens, runderstrot e.d.
Maar lees je alsjeblift Goed in voordat je wat geeft! Begin met "beginnersbotten" om te voorkomen dat je iets geeft waa de hond moeiite mee heeft. Rauw voer kan heel leuk zijn, maar je moet WEL even weten wat je doet.
Misschien kun je je aanmelden op een forum speciaal over rauw voeren? Daar vind je (nog meer dan hier) veel informatie.
Suzanne
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Even zoeken op barf, bottendoument, barf-natuurlijk en goed inlezen, voordat je begint.duitse herder schreef:Graag wil ik iets 2 a 3x in de week geven, als vervanging voor haar gewone KVV. Iemand tips?
Het Bottendocument van het Hondenforum is te vinden op
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=20512" onclick="window.open(this.href);return false;
Succes,
Ignit Bekken
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Strotten eten ze helemaal op ja, dat is zacht. Lamsribben weet ik eigenlijk niet, de jonge ribbetjes volgens mij wel. Tsuki is begonnen met strotten, nekken en dingen als stukjes parelhoenkarkas en kippenvleugels qua bot, dat gaat goed.duitse herder schreef:Parelhoentjes eten ze volledig op, pens ook, bij lamsribben toch niet? en runderstrotten dacht ik ook toch?
Zou idd even het bottendocument doorlezen, is best leerzaam