de 1e keer naar een slachtoffer

spelen

Moderator: moderatorteam

2 jan zelfde tijdElly* schreef:Oh wat jammer, ik ben het helemaal vergeten, omdat mijn dochter een dag eerder komt dan afgesproken.
Hopelijk wordt het herhaald en dan kom ik zeker een keer kijken. Aniek, houd je me op de hoogte?
leuke foto's!

Wat jammer!Budkes schreef::N: Had ik toch dit hele onderwerp gemist.![]()
![]()
Ja wij vonden het erg leuk, heel erg leuk. En het was ook een ontzettende leuke groep, niet vaak zoveel "hondenverstand" bij elkaar gezien, hele leuke mensen allemaal. Verschrikkelijk leuke honden ook van allerlei pluimage, een x ridgeback/dobermann, een hovawart, een kruising met bordercolliebloed, een x duitse/mechelseherder, een hollander.![]()
Zelf de ervaring opgedaan om slachtoffer te spelen, heel apart en kkkoud hihi. De eerste hond is toch even slikken met mijn achtergrond. Normaliter lig ik als verdachte in het bos en word ik helemaal opgegeten, dus om nu helemaal onbeschermd de eerste hond op je af te zien komen racen, vergt toch wat omschakeling.
Maar ik heb ontzettend genoten, ik ga het zeker met Perry proberen om te zien of het wat voor ons is. Jan bedankt.
2 januarigaat dan verdikkeme niet lukken, kom ik uit de nachtdienst.
bedankt heElly* schreef:Wat jammer!Budkes schreef::N: Had ik toch dit hele onderwerp gemist.![]()
![]()
Ja wij vonden het erg leuk, heel erg leuk. En het was ook een ontzettende leuke groep, niet vaak zoveel "hondenverstand" bij elkaar gezien, hele leuke mensen allemaal. Verschrikkelijk leuke honden ook van allerlei pluimage, een x ridgeback/dobermann, een hovawart, een kruising met bordercolliebloed, een x duitse/mechelseherder, een hollander.![]()
Zelf de ervaring opgedaan om slachtoffer te spelen, heel apart en kkkoud hihi. De eerste hond is toch even slikken met mijn achtergrond. Normaliter lig ik als verdachte in het bos en word ik helemaal opgegeten, dus om nu helemaal onbeschermd de eerste hond op je af te zien komen racen, vergt toch wat omschakeling.
Maar ik heb ontzettend genoten, ik ga het zeker met Perry proberen om te zien of het wat voor ons is. Jan bedankt.
2 januarigaat dan verdikkeme niet lukken, kom ik uit de nachtdienst.
Ik zou graag komen kijken, maar het is leuker als er iemand meedoet, die ik ken.

Sonnie1983 schreef:Lijst met clubs kun je vinden:
http://www.knpv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Bovenaan op zoekhonden klikken
Dan links op waar te trainen.
Ik train zelf bij PHV de held in 't Veld in Helmond (Stiphout).
Zoals je ziet nog geen lange lijst met clubs waar je dit programma kan trainen maar het programma bestaat nog maar een paar jaar. Zijn er ook nog maar 3 in heel NL die alle 9 certificaten hebben behaald.
Sonnie1983 schreef:leuk zoekhonden! (doe ik zelf ook!)
bij ons is ook ooit een meisje met een Jack Russel komen kijken maar die is uiteindelijk niet terug gekomen meer.

jawel gewoon elke zaterdag tot de zomertijdBudkes schreef:Sonnie1983 schreef:leuk zoekhonden! (doe ik zelf ook!)
bij ons is ook ooit een meisje met een Jack Russel komen kijken maar die is uiteindelijk niet terug gekomen meer.
Ja maar dat is hier helaas geen optie, Jan weet me uiteindelijk altijd weer te vinden. :N:
Jan de 9e januari is er ook gewoon training ??

Topjaninca2002 schreef:jawel gewoon elke zaterdag tot de zomertijdBudkes schreef:Sonnie1983 schreef:leuk zoekhonden! (doe ik zelf ook!)
Ja maar dat is hier helaas geen optie, Jan weet me uiteindelijk altijd weer te vinden. :N:
Jan de 9e januari is er ook gewoon training ??

Al bezigjaninca2002 schreef:em begin alvast te oefenen met een metalen pijpje. Kunnen we de volgende keer al een spoortje uitleggen voor de kleine en een stukje mens zoeken