Dat onze jacky niet veel mee heeft gemaakt dat weten we nu wel.Hij is bang voor vele dingen.
Maar sneeuw dat is toch wel heel eng hoor.
Toen ik hem vanmorgen uit liet was het heel erg vreemd voor hem.
Hij liep fier naar buiten tot dat zijn voorpootjes het sneeuw aan raakte en hij trot ze pardoes omhoog.
Op zijn achterpootjes bleef hij staan.
ik natuurlijk doorlopen,maar ik heb nog nooit een hond zo voorzichtig zien lopen als Jacky vanmorgen.
Vanmiddag bij zijn tweede ronde ging het al wat makkelijker en het sneeuw gooten vind hij erg leuk maar lopen op sneeuw.............nee liever niet.
Het was wel lachen hoor een hele voorzichtige hond in de sneeuw terwijl de andere buurthonden juist de grootste pret hadden.
Ach ook dat komt wel goed en aan de lucht te zien komt er nog veel meer sneeuw dus straks maar weer proberen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat is dat nou weer??? SNEEUW!!!!!!!
Moderator: moderatorteam
- petra/jacky
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): BOERENFOX
wat is dat nou weer??? SNEEUW!!!!!!!

Groetjes Petra en Jacky
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: wat is dat nou weer??? SNEEUW!!!!!!!
hij zal er wel aan wennen! misschien houdt ie ook gewoon niet zo van sneeuw of nattigheid.
ik denk dat Kiba vandaag ook zijn eerste sneeuw zag, maar die is niet zo miepig.
Ragyo daarentegen stak zijn neus om de deur, zag hoe laat het was en ging mooi weer terug naar binnen
ik denk dat Kiba vandaag ook zijn eerste sneeuw zag, maar die is niet zo miepig.
Ragyo daarentegen stak zijn neus om de deur, zag hoe laat het was en ging mooi weer terug naar binnen