Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
alle teven loops lijkt wel...
Moderator: moderatorteam
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
alle teven loops lijkt wel...
pfff het is erg lekker uitlaten weer haha.. meneer en mevrouw zijn heel erg druk buiten.. alle plasjes worden bekeken en besnuffeld.. kleine rat Tanja is ook weer de lokroep naar Finn aan het doen buiten. ze vind nu zelfs Bluf ook leuk en doet de uitdaaghuppeltjes en sprongetjes (blijft toch wat eng die twee groterds van mij om die mini dwerg heen.. gister wilde die kleine zo graag bij Finn komen dat de rat van de trap afflikkerde zo de schuur in.. schrok me rot.. arm dier..
Maar het lijkt wel alsof er heel wat meiden loops zijn in de buurt zo aan het gedrag te merken van de honden hier..
Bij jullie ook?
En ik schat dus in dat Tanja nu loops is.. en sinds Bluf hier is.. Tanja loops.. Bluf volgde snel... dus dan zal Bluf ook binnenkort gedekt gaan worden..
Maar het lijkt wel alsof er heel wat meiden loops zijn in de buurt zo aan het gedrag te merken van de honden hier..
Bij jullie ook?
En ik schat dus in dat Tanja nu loops is.. en sinds Bluf hier is.. Tanja loops.. Bluf volgde snel... dus dan zal Bluf ook binnenkort gedekt gaan worden..
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: alle teven loops lijkt wel...
In de omgeving weet ik niet maar Wieke is ook net loops geworden

Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hier hangt er ook iets in de lucht. Cleo en Eva markeren als gekken en Eva doet dat nu zelfs met de poot omhoog. Dat terwijl zij helemaal geen markeerster is en normaal gesproken 1 plas doet en daarna wil spelen.
Sinds een week pissen de dames om beurten op elke pol en zijn ze zeer gespannen naar honden in de omgeving. Ik denk dat ze dus loopse teven ruiken in "hun domein" 
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hier was het een week of 3 geleden raak... inderdaad, volgens mij alle teven tegelijk ofzo 
Puchu rende van links naar rechts (aan de riem, anders ben ik bang dat hij 'm peert achter zo'n lekker luchtje aan) en hij wist ook feilloos het huis van de loopse teven te vinden: als we voorbij liepen, begon hij direct te janken
Puchu rende van links naar rechts (aan de riem, anders ben ik bang dat hij 'm peert achter zo'n lekker luchtje aan) en hij wist ook feilloos het huis van de loopse teven te vinden: als we voorbij liepen, begon hij direct te janken
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Elmo is er ook achter dat er hier in de buurt een teef loops is. Pfff..... en maar zielig doen, aaah vrouwtje gaan we naar buiten? toeee...... en dan zo zielig erbij kijken. Grr nou baal ik dat de politie lijn nog bij pa en ma ligt (niet mijn schuld)
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Een week of 4 geleden was het al raak maar nu is het weer zo, Baco likt, snuift, snurkt, blaast ondertussen hele bellen
wil overal markeren, en dat ik naar huis terugliep zei er iemand jeetje wat een monster zeg, had hij 2 enorme slierten kwijl hangen. 
-
blondie
- Zeer actief
FOTO'!!!billy schreef:Een week of 4 geleden was het al raak maar nu is het weer zo, Baco likt, snuift, snurkt, blaast ondertussen hele bellenwil overal markeren, en dat ik naar huis terugliep zei er iemand jeetje wat een monster zeg, had hij 2 enorme slierten kwijl hangen.
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Het was al donker maar ga het morgen proberen en vooral als hij zich heeft uitgeschud en een sliert hangt lekker over zijn kopblondie schreef:FOTO'!!!billy schreef:Een week of 4 geleden was het al raak maar nu is het weer zo, Baco likt, snuift, snurkt, blaast ondertussen hele bellenwil overal markeren, en dat ik naar huis terugliep zei er iemand jeetje wat een monster zeg, had hij 2 enorme slierten kwijl hangen.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Orpa is ook loops.
Het schiet niet op, zo'n laatste rondje, het lijkt wel een vent
Het schiet niet op, zo'n laatste rondje, het lijkt wel een vent
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Hier valt t wel mee, Ditch heeft alleen maar interesse in de plasjes van Kenji.
Die had eigenlijk al uitgeloopst moeten wezen , maar ze vind t blijkbaar nodig om later loops te worden
Maar t zit er iig wel aan te komen
Die had eigenlijk al uitgeloopst moeten wezen , maar ze vind t blijkbaar nodig om later loops te worden
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- Hanneke2
- Zeer actief
Hier in de gbuurt is op dit moment helemaal niks loops, maar een paar maanden geleden tegelijk vijf bekende teven loops plus 1 anonieme die blijkbaar regelmatig pal langs ons huis liep. Jack gaat in zo'n geval hijgend en piepend voor de voordeur zitten beweren dat hij vreselijke buikloop heeft, en als ik dan zsm buiten sta gaat hij alleen de straat aflikken met zijn oren in de Prince Charming-stand.
Ik weet dat vrouwen die bij elkaar in hetzelfde huis wonen vaak synchroon gaan lopen in de hormonencyclus, maar zou dat ook zo kunnen zijn met honden die elkaar alleen maar regelmatig (of dagelijks) tegenkomen? Want het zijn hier dus ook echt van die periodes waarin alles wat we kennen opeens loops is.
Ik weet dat vrouwen die bij elkaar in hetzelfde huis wonen vaak synchroon gaan lopen in de hormonencyclus, maar zou dat ook zo kunnen zijn met honden die elkaar alleen maar regelmatig (of dagelijks) tegenkomen? Want het zijn hier dus ook echt van die periodes waarin alles wat we kennen opeens loops is.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Ellepel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...
Hier ook twee van de dames loops....ik merkte het aan onse reu, die at niet meer, toen begonnen de dames te markeren als gekken, blijkt dat alles aan teef in de buurt loops is....

- velvet29
- Zeer actief
- Contacteer:
Sorry mensen , maar wat heb ik dan een fijne reu
Die laat ik gewoon met de loopse teven uit
En meneer is alleen wat lastig als ze op hun hoogte punt zitten en dan wil hij ook dekken
Maar met een zachte stemcorrectie is dat ook weer over
Het enige wat hij doet als er loopse teven zijn is veel drinken, maar als dat alles is
Die laat ik gewoon met de loopse teven uit
En meneer is alleen wat lastig als ze op hun hoogte punt zitten en dan wil hij ook dekken
Maar met een zachte stemcorrectie is dat ook weer over
Het enige wat hij doet als er loopse teven zijn is veel drinken, maar als dat alles is
groetjes Angela SBT kennel Nirindy's
.jpg)
.jpg)
- josefientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griekse herder
Hier hetzelfde, Daisy van de hoek is loops, maar ik merk dat in het bos ook heel veel heerlijke luchtjes te snuiven zijn. En kon ik Willem met zijn jachtdrift al nauwelijk bij mij houden, nu loop ik dus verplicht met zo'n stomme uitschuiver met hem in het bos. Hij is nu ff niet meer van het terugkomen als ik roep
Hij loopt te klappertanden en idd af en toe heel zachtjes te janken. Waarschijnlijk is het jachthondenmeisje waar hij al zo lang verliefd op is ook loops, want ik zag haar van de week in de verte ook aan de lijn lopen, en normaal loopt zij ook altijd los.

- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Hier ook een loopse teef.
Ze had het eigenlijk al in september moeten worden, dus ik dacht dat ze een keer overgeslagen had.
Maar nee, als verrassing werd ze het afgelopen maandag.
Dus hier in huis rijdt nu alles en iedereen op alles en iedereen.
Ik wordt al moe als ik er alleen maar naar kijk hahaha.
En Stef? Die trekt zich nergens wat van aan, en brult iedereen van zich af. Als ze niet snel genoeg gaan, dan rent ze er met een bloedgang achteraan, en dan is er weer even rust in huis
Ze had het eigenlijk al in september moeten worden, dus ik dacht dat ze een keer overgeslagen had.
Maar nee, als verrassing werd ze het afgelopen maandag.
Dus hier in huis rijdt nu alles en iedereen op alles en iedereen.
Ik wordt al moe als ik er alleen maar naar kijk hahaha.
En Stef? Die trekt zich nergens wat van aan, en brult iedereen van zich af. Als ze niet snel genoeg gaan, dan rent ze er met een bloedgang achteraan, en dan is er weer even rust in huis
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Grappig is dat, ik heb wel vaker het idee dat alle teven in de buurt tegelijkertijd loops zijn. Ach, het is de rest van de tijd dan lekker rustig 

Linda, Izzie en Bram
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
ik had vorige week zo'n idee, beide heren met de neus aan de grond gekluisterd, schuimbekken en kwijlen bij het plasjes likken, en Ragyo ook lopen piepen op straat terwijl er geen hond in zicht was. nu is het alweer wat minder gelukkig.
- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
billy schreef:Een week of 4 geleden was het al raak maar nu is het weer zo, Baco likt, snuift, snurkt, blaast ondertussen hele bellenwil overal markeren, en dat ik naar huis terugliep zei er iemand jeetje wat een monster zeg, had hij 2 enorme slierten kwijl hangen.
ivo heeft dit ook.
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
- petra/jacky
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): BOERENFOX
Als ik Jacky moet geloven zijn er hier ook een heleboel loopse teven hoor.
Hij doet er alles aan om maar naar buiten te kunnen.
Als de deur openstaat en we letten niet op dan is meneer op het gras hier.
Dus het is even goed opletten geblazen hier.
Hij doet er alles aan om maar naar buiten te kunnen.
Als de deur openstaat en we letten niet op dan is meneer op het gras hier.
Dus het is even goed opletten geblazen hier.
Laatst gewijzigd door petra/jacky op 11 dec 2009 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Groetjes Petra en Jacky
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Mijn reu heeft nergens last van..
Ach, pas kwam de mooiste loopse teef van het hele park langslopen, zit meneer met zijn snufferd op de grond, kijkt even op, ruikt even en.. loopt weer door. Wat heb ik toch een stoere man.........
Ach, pas kwam de mooiste loopse teef van het hele park langslopen, zit meneer met zijn snufferd op de grond, kijkt even op, ruikt even en.. loopt weer door. Wat heb ik toch een stoere man.........

- Hanneke2
- Zeer actief
Wat je zegt.Zoek stok! schreef:Grappig is dat, ik heb wel vaker het idee dat alle teven in de buurt tegelijkertijd loops zijn. Ach, het is de rest van de tijd dan lekker rustig
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Pepita is ook loops
En de andere dames zijn strontvervelend en lopen de hele dag te rijden op elkaar waarbij Pepita het eigenlijke doelwit is. Die is er (nog) zeer ongelukkig onder, maar dat zal wel snel ophouden vermoed ik.
Ik hoop dat de andere dames nog even wachten met loops worden.....