Moderator: moderatorteam
Dat is wat ik ook niet snap aan het gebeuren.mercedes2803 schreef:maar waar is ie gevonden dan? Op straat?Daar stond toch geen bench waar ie inzat of een bakje eten klaar?
Ze zijn op zoek naar de mensen die dit gedaan hebben maar ik begrijp niet waar hij dan gevonden is...
Hoe dan ook...het zijn rotte achterlijken die dit op hun geweten hebben
lees:We zijn op zoek naar degene waar hij destijds geplaatst ismercedes2803 schreef:maar waar is ie gevonden dan? Op straat?Daar stond toch geen bench waar ie inzat of een bakje eten klaar?
Ze zijn op zoek naar de mensen die dit gedaan hebben maar ik begrijp niet waar hij dan gevonden is...
http://www.dierenasielamsterdam.nl/het_ ... yester.htm" onclick="window.open(this.href);return false;mercedes2803 schreef:maar waar is ie gevonden dan? Op straat?Daar stond toch geen bench waar ie inzat of een bakje eten klaar?
gewoon in de vrieskou een teckel in de stront, in een bench, met een te strakke muilkorf om aan de kant van de weg zetten...duitse herder schreef:http://www.dierenasielamsterdam.nl/het_ ... yester.htm" onclick="window.open(this.href);return false;mercedes2803 schreef:maar waar is ie gevonden dan? Op straat?Daar stond toch geen bench waar ie inzat of een bakje eten klaar?
Hij is beschikbaar volgensmijMargeeske schreef: Ik zou een moord doen voor zo'n prachtige Teckel!
Als na plaatsing alles goed bleek te zijn, verwacht je dit toch niet? In 3 jaar tijd kan er zoveel gebeureniones schreef:Tjee, dat een hond het keer op keer verkeerd treft zeg! Het lijkt wel alsof dit nieuws uit Spanje komt i.p.v. Nederland. Waarom is dat asiel ook niet gaan controleren????