Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Sluwe donder

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Fin
Zeer actief

Sluwe donder

Ongelezen bericht door Fin »

Net met Aidan en Durga een ommetje gemaakt. Kijk rechts naast me, loopt Aidan ergens op te kauwen.

En dat levert een dilemma op. Wat eet hij, en wil ik weten wat hij net van de straat opgepikt heeft? :ugh:
Nou nee.
Maar ja, als het een kippenbotje is - die gooien ze hier in de buurt graag op straat - dan zal het toch moeten.

Diep ademgehaald, duik naar beneden genomen (Aidan is 69 cm dus ver zou je niet moeten hoeven bukken, maar ja, hij maakt op zo'n moment ook een snoekduik naar beneden, dus je moet zelf ook richting straatstenen), en hup, snel zijn snoet beetgepakt, vingers tussen zijn tanden, en open met die muil.

Niets. Vingers nog even in zijn keel gestoken, die is diep en er kan nog redelijk veel uitgetrokken worden wat alvast halverwege opgeschrokt is. Ook niets.

Maar toch... :hmmm: :hmmm: :hmmm: Normaal pluk ik het object uit zijn keel en loop meteen door, dit keer ging ik lopen maar hield hem in de smiezen. En ja hoor. Die smiecht... had dus voor ik die duik maakte snel het lekkers uit zijn bek op de straat laten vallen. :smile: Om het na de inspectie weer snel terug van de straat op te pikken. :smile: :smile:

Tsja, het verbaast me niet. Aidan is vergeleken met Christo niet erg slim. Maar hij is sluuuw... :8): :8): :8): :8):
Aiko 09
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita inu

Re: Sluwe donder

Ongelezen bericht door Aiko 09 »

hihi stiekemert.... wat was het nou uiteindelijk? Aiko is er ook zo een hoor! Ik moet wel met iets heeeeel lekkers aankomen wil hij het ruilen!
Afbeelding
Fin
Zeer actief

Re: Sluwe donder

Ongelezen bericht door Fin »

Het zag eruit als iets van een hamburger, maar dat is wellicht wishful thinking van mijn kant. :mrgreen: Ik heb zijn kop gedraaid en het uit zijn bek geschud, hem een duw gegeven en hem aan de lijn verder getrokken. Maar goed, hij heeft zijn lol gehad, hij was me bijna te slim af.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”