Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wat kan ik beter gaan doen?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

annika163
Zeer actief

wat kan ik beter gaan doen?

Ongelezen bericht door annika163 »

ik heb net een nieuwe baan en ben aan het puzzelen met mijn uren. Normaal gesproken werk ik de ene week 3 keer en de andere week 2 keer 5,5 uur met reistijd zou ik dan 7 uur van huis zijn. Als ik nu van alle keren 4 tot 4,5 uur werken maak ben ik maar ongeveer 5 uurtjes weg maar dan wel een keer vaker per week. Dus nu de vraag wat is beter voor onze hond?
Ze kan gewoon door het hele huis lopen Wegaan s morgens voor de tijd vaak eerst fietsen en na die tijd lekker naar park of bos ook heb ik denkspellen besteld voor de wat slechtere dagen. wanneer ik weg ga doe ik de helft van de kvv in de kong zodat ze wat te doen heeft. Voordat ik op mijn werk ga overleggen wil ik graag eerst weten wat ik dan het beste kan doen

ooh ja ze is bijna 3 en kan wel goed alleen zijn
Chicoahua
Zeer actief
Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog

Re: wat kan ik beter gaan doen?

Ongelezen bericht door Chicoahua »

dus 2 keer 7 uur of vaker 5 uur? nou dan ging ik voor het eerste...dan heb je die andere 5 dagen wel vollop de tijd, en zou ik zelf ook prettiger vinden denk ik...ik sta alleen niet voor die keuze.
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Als ik het goed lees werk je nu 5 dagen per 2 weken (de ene week 3 en de andere 2). Waar je eventueel naar toe wilt is elke week 3 dagen en dan minder uren per dag.
Persoonlijk zou ik voor het laatste kiezen. Niet alleen voor de hond, maar ook voor mezelf omdat ik dan een zelfde ritme aan kan houden.
Overigens, vraag ik me wel af waarom de reistijd in het ene geval meer is, dan in het andere. Denk dat dat een typefoutje is :mrgreen: .
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ik zou voor de regelmaat gaan, voor de hond én voor jou waarschijnlijk prettiger.
Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

Ik zou gaan voor lange dagen en dus meer dagen helemaal vrij. Of je 5 of 7 uren weg bent maakt voor de hond niet zoveel, is alleen in de winter lastig als het vroeg donker is.
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ma-Rianne schreef:Ik zou gaan voor lange dagen en dus meer dagen helemaal vrij. Of je 5 of 7 uren weg bent maakt voor de hond niet zoveel, is alleen in de winter lastig als het vroeg donker is.
Zou ik ook doen. Heb je de overige dagen wat meer tijd voor hem.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”