Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Yarrah brokvoeding producent voor Smölke.

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

susan0101
Vaste gebruiker

Yarrah brokvoeding producent voor Smölke.

Ongelezen bericht door susan0101 »

"Teeling neemt Petfood fabrikant Viando in Veenwouden over, waar onder andere Smölke geproduceerd zal worden. Teeling Petfood Hoogeveen is een onderdeel van Roelevink Beheer. Andere dochters zijn Yarrah Organic Pet Food in Harderwijk en Teeling Petfood in Heerhugowaard."
http://www.smolke.nl/site/hondenbezitte ... ouden-over" onclick="window.open(this.href);return false;

Het lijkt er op dat Teeling/Yarrah vanaf nu een brokvoeding producent is en o.a. haar eigen biologische brokvoeding gaat produceren naast niet biologische brokvoeding (bijv. Smölke) in dezelfde fabriek. Zeer benieuwd hoe ze dat gaan doen o.a. vanwege de zware Skal normen http://www.skal.nl . Dit vergt nogal wat werk en planning. Daarnaast ben ik benieuwd naar de kwaliteit van de producten die geproduceerd worden vanuit Veenwouden.

Succes. :D
angelseye2000
Actief

Re: Yarrah brokvoeding producent voor Smölke.

Ongelezen bericht door angelseye2000 »

via via heb ik vernomen dat de nieuwe pets place brok ook bij (viando) veenwouden vandaan komt. mijn hond was er niet dol op. nu de boel wordt overgenomen zit pets place in ieder geval niet zonder brokken. men zit bij pets place namelijk helaas al in zwaar weer.

Herstructurering bij IJsvogelgroep
Geplaatst op 08-07-2009
Door de economische crisis is IJsvogelgroep genoodzaakt te reorganiseren. Hierdoor zijn (Pets Place) winkels met onvoldoende rendement verkocht of gesloten en wordt er flink gesneden in het personeelsbestand.
http://www.dsz-actueel.nl/nieuws/1296" onclick="window.open(this.href);return false;
Er zijn 2 soorten voer: goed voer en slecht voer.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

dat pets place het moeilijk heeft vind ik niet zo raar gezien de belachelijke prijzen die ze daar hanteren.
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

massam schreef:dat pets place het moeilijk heeft vind ik niet zo raar gezien de belachelijke prijzen die ze daar hanteren.
Dat lijkt me ook :roll:. Ik winkel er nooit, zal daar gek zijn.
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shibby »

massam schreef:dat pets place het moeilijk heeft vind ik niet zo raar gezien de belachelijke prijzen die ze daar hanteren.
Dat dus.
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”