Maxi maakt het weinig uit maar Dust ? Oei ..alsof er donderwolkjes boven dat hoofdje uit komen.
Hij hoeft maar 1 sputtertje te voelen of de oogjes gaan in de chineesjes-stand en lager als laag kan het dan ook niet.
Wil ik naar buiten en het regent dan gaat ie sowieso in de protest stand. Heel blij dat ik mijn jas aan trek en de riemen pak maar doe ik de voordeur open en hij ziet dat het regent dan zit ie pijlsnel in zijn mand en weigert eruit te komen.
Liampie had het zelfde....regen was een dikke NO-NO. Een Spanjaard en regen was geen combi volgens hem.
En dan nu het guppie. ....
Regen ? Haha, je moet niet denken dat ie buiten wat gaat doen. Dat gebeurt dan gewoon binnen.
Net een rondje gelopen , in de regen. ( Dust , ach hem maar een plas in de tuin laten doen en maar thuis gelaten ...Dust vliegt dan naar een stukje wat overkapt is en plast daar snel en vliegt met dezelfde noodgang weer naar binnen
Maxi plast en poept wel buiten in de regen maar bij Gijsje kwamen nog net de hoorntjes niet uit zijn koppie groeien
Eenmaal thuis.....hup snel een plas en een hoop in de kamer.Da's toch beter binnen te doen als in die rotregen buiten vindt Gijsje.
Hoe vinden jullie honden de regen ? Herkenbaar of boeit het ze helemaal niets ?