Het was zalig weer vandaag en we genoten dan ook allebei volop van de wandeling. Aan de vijver gekomen ben ik aan de rand van de vijver gaan staan en daar heb ik rustig een sigaretje gerookt. Kizzy amuseerde zich rond de vijver (en door er een keer in te sukkelen natuurlijk
Dus we gingen door het kleine stukje bos en toen keerden we terug. Aan de vijver gekomen crosste Kizzy nog wat door het hoge gras naast de vijver en ik was naar haar aan het kijken. Opeens zie ik aan de andere kant, half achter een boom, een man staan. Ik roep meteen "Kizzy, hier!" met de bedoeling haar aan te lijnen. Kizzy komt dus naar mij, en ik kijk terug naar de man, maar die is verdwenen.
Ik had het er niet mee, je bent daar wel moederziel alleen
Naast de vijver is een groot grasveld. Ik ben nog wat verder gegaan (ver genoeg van de vijver) en heb dan Kizzy haar balletje genomen. Een paar keer met haar balletje gesmeten en ondertussen wat foto's genomen, zogezegd van haar
Nu ik naar de foto's kijk staat er inderdaad precies iets naast de boom, dat die vent er gezet moet hebben, maar hemzelf zie ik niet meer staan. Ik moet op de foto's ook helemaal inzoomen natuurlijk dus ik heb geen idee wat het is.
Ik vond het echt raar, wat deed die man daar? Nuja, dat interesseert me zo niet, maar wel waarom hij zich verstopte voor mij. En stond hij daar ook al, aan de andere kant, terwijl ik aan de vijver een sigaret stond te roken? Misschien dacht hij dat ik niet meer ging terugkeren, maar over de Netedijk ging gaan?
Mogelijkheden waaraan ik dacht: een stroper (maar zou die een val zetten zo vlak naast een vijver, terwijl die omringd is door bossen?), iemand die daar iets wilde dumpen, ...
Ik heb een fotootje van de omgeving (de boom die omcirkeld is, is "de" boom

En dan een collage, ik heb op een paar foto's van de boom ingezoomd, die stukjes eruit geknipt en ze naast elkaar geplakt. Ze zijn niet echt duidelijk omdat ze zo erg ingezoomd zijn, maar je ziet toch duidelijk dat er iets niet juist zit:

Wat denken jullie ervan?