Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Met een nest pups nog wel http://link.marktplaats.nl/289966506" onclick="window.open(this.href);return false;
Enfin,er is een mailtje onderweg naar de adverteerder.
Laatst gewijzigd door marian* op 26 okt 2009 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Daisy@ schreef:Dat kom je nogal eens tegen hé. T'is toch te bizar voor woorden!
Dit is een foto van haar die rond zingt dus op zich is het niet gek dat je hem dan tegen komt.Ik vind het veel vervelender dat het bijvoorbeeld in zo'n advertentie lijkt alsof Bente de moeder van het puppenspul is.Zet er dan in elk geval bij dat de afgebeelde volwassen hond niet de jouwe is.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Het is wel een verrassing als je ziet dat jouw hond ergens anders een nestje heeft gekregen
Ik klik vol verwachting op de link en ik zie............................... een Labrador
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
ranetje schreef:Het is wel een verrassing als je ziet dat jouw hond ergens anders een nestje heeft gekregen
Ik klik vol verwachting op de link en ik zie............................... een Labrador
De foto was heel snel weg
Gelukkig maar
Ik neem aan dat ze nu de papa neer hebben gezet?
Of zou deze ook ergens "geleend" zijn
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Wat een leuk nest puppen Bijna verleidelijk want ik vind ze echt prachtig zover ik kan zien.
Ik had 3 jaar geleden een puttertje en daarvan staan nog steeds foto's op MP. Nu is dat geen probleem verder en wel iets anders dan je hond. Ook stonden onze gele jonge ratten regelmatig te koop op MP
Het is dat er nu geen plek en tijd is voor een derde. De kruising drent met lab is bij Sita in ieder geval uitermate goed uitgepakt.
Wel raar dat ze zomaar Bente gebruiken als mams. Het nestje waar Sita uitkomt, zag er wel heel anders uit. Daar zaten "echte" drenten in en hondjes zoals Sita, meer labradorachtig.
Als je een Drent met een lab kruist krijg je niet deze kleurtjes in elk geval
En Sita, dan krijg je ook geen bonte honden.
Dus Sita is blijkbaar Drent x een bastaard-lab met een snuf van wat anders erin
Marjoleine schreef:Als je een Drent met een lab kruist krijg je niet deze kleurtjes in elk geval
En Sita, dan krijg je ook geen bonte honden.
Dus Sita is blijkbaar Drent x een bastaard-lab met een snuf van wat anders erin
Dat zou best kunnen. De moeder lab was ook vrij rank gebouwd. Paps was echt een drent, geloof zelfs dat hij een stamboom had.