Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
goedkope maar goed brokken?
Moderator: moderatorteam
-
nanie
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): labrador
goedkope maar goed brokken?
hoi binnenkort komt de pup en ben op zoek naar een goede droge brok die niet te duur is dus geen hill;s of eukanuba ofzo.
heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met de brokken van de hornbach de Mr Beef?
- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
Re: goedkope maar goed brokken?
Ik voer zelf KVV, en geen brokken. Op vakantie heb ik wel brokken gevoerd en toen gebruikte ik Farmfood. Goed voer, en niet duur. 

-
yvonne1961
- Actief
De brokken van de Hornbach zitten chemische anti-oxidanten in. Zou ik persoonlijk niet voor kiezen.
Bij een goedkope brok zou ik eerder cavom adviseren, gewoon bij de boerenbond of welkoop te verkrijgen.
Ook goed en niet duur zijn merken als carocroc, canex, biofood.
Er zijn nog wel meer die een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben, je zult vast meer suggesties krijgen.
Bij een goedkope brok zou ik eerder cavom adviseren, gewoon bij de boerenbond of welkoop te verkrijgen.
Ook goed en niet duur zijn merken als carocroc, canex, biofood.
Er zijn nog wel meer die een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben, je zult vast meer suggesties krijgen.
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
http://cenaturio.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Sinds een paar maanden het enige voer dat ik nog accepteer in mijn hondenpension (Suriname) na een half jaar smurrie en stinkende prut opruimen van Noord en Zuid Amerikaanse merken. Farmfood is bij ons helaas niet te krijgen...
Ignit Bekken
http://barf-natuurlijk.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Sinds een paar maanden het enige voer dat ik nog accepteer in mijn hondenpension (Suriname) na een half jaar smurrie en stinkende prut opruimen van Noord en Zuid Amerikaanse merken. Farmfood is bij ons helaas niet te krijgen...
Ignit Bekken
http://barf-natuurlijk.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Hoi,nanie schreef:hoi binnenkort komt de pup en ben op zoek naar een goede droge brok die niet te duur is dus geen hill;s of eukanuba ofzo.
Ik voer ook KVV dus ik kan je niet helpen.
Wel wil ik je op het hart drukken om het beste te willen voor je pup. In min beleving betekent dat dat je hem de best mogelijke voeding moet geven die denkbaar is; zijn hele gezondheid en welbevinden is daar mede afhankelijk van. Dus, kies nooit voor een goedkope variant, maar voor een A-merk voer, verkrijgbaar bij een dierenspeciaalzaak.
Voer van goedkope aanbieders (supermarkt of zoals jij noemt een Hornbach) zullen zo goedkoop zijn, dat ze niet goed KUNNEN zijn in mijn beleving.
Ik zal je niet adviseren om op kvv over te stappen als je dat niet wilt, maar let op; ik betaal voor Smulder 400 gram (diepvries vers vlees) ca 50 cent. Mijn shelties krijgen elk 2 maaltijden van 100 gram daarvan per dag, dus ik ben dan 50 cent voor ze kwijt per dag. Ik wissel dat af met ht (veel duurdere) carnibest of met echt vers vlees (pens, botten dat soort dingen) dus in totaal kosten ze wel wat meer, maar Smuldier op zich is al "beter an brok" naar mijn idee.
Geef je hond het beste wat er aan voer verkrijg baar is (binnen grenzen) want dat is belangrijk. Bovendien vraag ik me af of je je een hond kunt veroorloven als je niet in staat bent om 'm goed voer te geven? Wat dan als die kleine medische zorg nodig heeft, cursus, een mand, een riem?
Vraag je niet af wat "het goedkoopste" is, maar wat "het beste" is.
Als je geen kvv wilt geven (en echt, ik verplicht je dat niet) kies dan tenminste een goede kwaliteit brok. Je dier verdient het!
Suzanne
-
maart
- Zeer actief
wat een gezeik toch altijd
Bevo is een goeie brok. 30 euro voor 20 kilo en de mijne eet er maar heel weinig van.
ik heb best geld genoeg om elke maand een zak proplan, eukanuba en hills erbij te kopen. maar nee, dat doe ik niet.
Precies alsof het goedkopere niet goed kan zijn
Bevo is een goeie brok. 30 euro voor 20 kilo en de mijne eet er maar heel weinig van.
ik heb best geld genoeg om elke maand een zak proplan, eukanuba en hills erbij te kopen. maar nee, dat doe ik niet.
- Madelief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
- Contacteer:
carocroc!
groetjes Madelief en Yanthe

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
- Inge2104
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie!
- Aantal honden: 1
Ja, ik zou ook voor de carocroc gaan, mijn hond heeft het haar 1e levensjaar graag gegeten en ze zag er toppie uit.
Nu voer ik vers maar afgelopen weken heeft ze af en toe weer carocroc gehad, ik ben er tevreden over!
Veel plezier met je pup!
Nu voer ik vers maar afgelopen weken heeft ze af en toe weer carocroc gehad, ik ben er tevreden over!
Veel plezier met je pup!

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
moet dit nou weer?Suzanne123 schreef:Bovendien vraag ik me af of je je een hond kunt veroorloven als je niet in staat bent om 'm goed voer te geven? Wat dan als die kleine medische zorg nodig heeft, cursus, een mand, een riem?
Suzanne
ik stel zelf samen en ik ben goedkoper uit dan de goedkoopste brok. maar geef wel de beste kwaliteit. kan ook nog.

-
maart
- Zeer actief
inderdaad.Hutsje schreef:moet dit nou weer?Suzanne123 schreef:Bovendien vraag ik me af of je je een hond kunt veroorloven als je niet in staat bent om 'm goed voer te geven? Wat dan als die kleine medische zorg nodig heeft, cursus, een mand, een riem?
Suzanneje weet toch niet vanuit welke motieven ts dit vraagt? ik kan me goed voorstellen dat ze geen jeukaneuba wil geven, punt 1 is dat géén goed merk en punt 2 schijteduur. alleen maar goed dus dat ze alternatieven vraagt. wat een gebemoei en vooroordeel meteen weer
.
ik stel zelf samen en ik ben goedkoper uit dan de goedkoopste brok. maar geef wel de beste kwaliteit. kan ook nog.
er gaat bij mij ook niets boven het zelf samen stellen, goedkoop en de beste kwaliteit. alleen gaat dat niet met Ds, dus die krijgt brok bij.
Bovendien vind ik smuldier ook niet meteen het beste KVV die er is, maar soit. tis wel goedkoop natuurlijk.
- spijkerhond
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated retriever en Australian Shepherd
Ik denk persoonlijk dat geen enkele brok echt puur slecht is, wel dat de hond voorkeur in wel/niet lekker kan hebben en je altijd zelf goed moet kijken of ze het er goed op doen. Gewoon voorzichtig uitproberen.
Nu ben ik ook met mijn eigen eten makkelijk (pizza, frietje, bespoten fruit, kant en klaar op zijn tijd etc.) Ik vraag me echt wel eens af of iedereen die zo super bewust met het eten van hun hond bezig is zelf ook alleen maar biologisch/vers eten? Niet dat ik iets tegen barfen etc. heb, integendeel, maar wel tegen de felheid waarmee mensen die een brok geven soms worden tegemoet getreden.
Ik ben overigens zelf begonnen met Smolke brok (€ 34, voor 15 kg) maar toen ik af en toe Smuldier kvv ging voeren luste hij de brok niet meer en ging over op half kvv/half brok. Toen Beneful brok uit de supermarkt gehad (7€ voor 3 kg ook niet heel goedkoop trouwens) ging een half jaar goed en moest ie toen ook niet meer. Nu begonnen met ook een half bakje Smuldier kvv (de compleet variant kost €0,70 hier) door de brok ochtend's (C1000 huismerk rijst/lam rond €5 of €5,50 voor 3 kg) Hij ziet er nog steeds prima uit, glanst en is vrolijk en actief. Ik merk geen verschil in 100% brok vroeger of 25% brok nu.
Nu ben ik ook met mijn eigen eten makkelijk (pizza, frietje, bespoten fruit, kant en klaar op zijn tijd etc.) Ik vraag me echt wel eens af of iedereen die zo super bewust met het eten van hun hond bezig is zelf ook alleen maar biologisch/vers eten? Niet dat ik iets tegen barfen etc. heb, integendeel, maar wel tegen de felheid waarmee mensen die een brok geven soms worden tegemoet getreden.
Ik ben overigens zelf begonnen met Smolke brok (€ 34, voor 15 kg) maar toen ik af en toe Smuldier kvv ging voeren luste hij de brok niet meer en ging over op half kvv/half brok. Toen Beneful brok uit de supermarkt gehad (7€ voor 3 kg ook niet heel goedkoop trouwens) ging een half jaar goed en moest ie toen ook niet meer. Nu begonnen met ook een half bakje Smuldier kvv (de compleet variant kost €0,70 hier) door de brok ochtend's (C1000 huismerk rijst/lam rond €5 of €5,50 voor 3 kg) Hij ziet er nog steeds prima uit, glanst en is vrolijk en actief. Ik merk geen verschil in 100% brok vroeger of 25% brok nu.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Hm.... ik ben zeker NIET tegen een goede brok, maar vind wel dat je niet moet zoeken naar "de voordligste" maar naar "de beste". Of tenminste "een goede".
Met mijn aangeven over smuldier wilde ik aangeven dat ook kvv een "goedkope maar betere mogeijkheid" is dan een geodkope brok.
En ja, ik meen ook oprecht en seirues dat als iemand goed voer niet kan betalen ik me afvraag of iemand dan een hond moet/kan nemen. Echt, niemand hoeft "het duurste" te geven, maar een goed voer lijkt me toch een basisbehoefte?
Suzanne
Met mijn aangeven over smuldier wilde ik aangeven dat ook kvv een "goedkope maar betere mogeijkheid" is dan een geodkope brok.
En ja, ik meen ook oprecht en seirues dat als iemand goed voer niet kan betalen ik me afvraag of iemand dan een hond moet/kan nemen. Echt, niemand hoeft "het duurste" te geven, maar een goed voer lijkt me toch een basisbehoefte?
Suzanne
-
Job
- Zeer actief
dogloversgold
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
-
maart
- Zeer actief
Suzanne123 schreef:Hm.... ik ben zeker NIET tegen een goede brok, maar vind wel dat je niet moet zoeken naar "de voordligste" maar naar "de beste". Of tenminste "een goede".
nanie schreef:hoi binnenkort komt de pup en ben op zoek naar een goede droge brok die niet te duur is dus geen hill;s of eukanuba ofzo
Prima vraag dus. Ik zou ook geen hill's of eukanuba geven. Zelf al had ik miljoenen op overschot.
- Joswolf
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarloos Wolfhond
- Contacteer:
Er zit vind ik wel veel rotzooi en afval in brokken. Vleesmeel is bij voorbaat al de afval van dode dieren. Waaraan ze dood gingen is dan echt niet altijd duidelijk. Mogelijk zitten er zelfs dieren met medicijnen enz tussen.
Ik voer alleen brok met versvlees en dat zijn maar weinig brokken. Pro Plan is waar ik de beste resultaten mee heb. Euka deed het ook goed wat ik me kan herinneren van lang gelden maar door de geruchten van de dieren proeven toen wilde ik dat niet meer kopen.
Maar ik voer bij de opvangdieren bijna alles vlees en prooidieren. Konijn hoofdzakelijk.
Maar sommige honden verdragen een merk beter en een andere hond een ander merk. Kijken hoe de hond erop reageert en als de ontlasting er goed uitziet en de vacht enz er gezond uit ziet zal het wel goed zijn. Nu vallen de haren niet direct uit. Maar op den duur is het er wel aan te zien.
Ik vind wel dat je niet te veel aan de centen moet denken. Na 10 jaar een brok met kankerverwekkende stoffen en je krijgt er dan spijt van. En doodsoorzaak nr 1 is kanker bij oudere honden. Oedere die nog wel meer jaartjes hadden kunnen blijven.
Jos
Ik voer alleen brok met versvlees en dat zijn maar weinig brokken. Pro Plan is waar ik de beste resultaten mee heb. Euka deed het ook goed wat ik me kan herinneren van lang gelden maar door de geruchten van de dieren proeven toen wilde ik dat niet meer kopen.
Maar ik voer bij de opvangdieren bijna alles vlees en prooidieren. Konijn hoofdzakelijk.
Maar sommige honden verdragen een merk beter en een andere hond een ander merk. Kijken hoe de hond erop reageert en als de ontlasting er goed uitziet en de vacht enz er gezond uit ziet zal het wel goed zijn. Nu vallen de haren niet direct uit. Maar op den duur is het er wel aan te zien.
Ik vind wel dat je niet te veel aan de centen moet denken. Na 10 jaar een brok met kankerverwekkende stoffen en je krijgt er dan spijt van. En doodsoorzaak nr 1 is kanker bij oudere honden. Oedere die nog wel meer jaartjes hadden kunnen blijven.
Jos
-
Cootje1963
Ik ben het toch wel grotendeels met suzanne eens.En dat is dat je toch niet het goedkoopste wilt voor je hond maar het beste?.Ik denk dat er toch veel kwaliteits verschil moet zijn als ik de prijzen bekijk.Mij lijkt het dat voor een duurdere brok betere ingredienten gebruikt worden.Zeker voor een pup zou ik een betrouwbaar merk geven.Ik zou nooit een huismerk van een bouwmarkt willen voeren aan een pup.
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Cavom geef ik nu. Voorheen Royal Canin Germand Shepherd maar Noah vind dat niet meer lekker. Wel poept ze veel grotere bergen van de Cavom 
-
maart
- Zeer actief
Cootje1963 schreef:Ik ben het toch wel grotendeels met suzanne eens.En dat is dat je toch niet het goedkoopste wilt voor je hond maar het beste?.Ik denk dat er toch veel kwaliteits verschil moet zijn als ik de prijzen bekijk.Mij lijkt het dat voor een duurdere brok betere ingredienten gebruikt worden.Zeker voor een pup zou ik een betrouwbaar merk geven.Ik zou nooit een huismerk van een bouwmarkt willen voeren aan een pup.
maar er wordt hier toch helemaal niet gevraagd achter de goedkoopste brok?
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Dat klopt, letterlijk gezien heb je gelijk.maart schreef:Cootje1963 schreef:Ik ben het toch wel grotendeels met suzanne eens.En dat is dat je toch niet het goedkoopste wilt voor je hond maar het beste?.Ik denk dat er toch veel kwaliteits verschil moet zijn als ik de prijzen bekijk.Mij lijkt het dat voor een duurdere brok betere ingredienten gebruikt worden.Zeker voor een pup zou ik een betrouwbaar merk geven.Ik zou nooit een huismerk van een bouwmarkt willen voeren aan een pup.
maar er wordt hier toch helemaal niet gevraagd achter de goedkoopste brok?
Maar, uit de text proef ik een "ik zoek voordelig" zonder rekening te houden met "goed". Juist ook om het voorbeeld wat genoemd wordt. Nou vin ik Hornbach en prima zaak ... voor doe-het-zelfdingen, NIET voor hondenvoeding
Het is dus een intentie die ik meen op te maken uit de vraagstlling dat "goedkoop" de voorkeur geniet boven "goed".
Suzanne
-
demon
- Actief
- Mijn ras(sen): siberian husky's en amerian akita
- Contacteer:
Wij hebben jarenlang duur voer gegeven maar de honden deden het nooit goed op.Omdat wij aan de sledehondensport doen is voer voor onze honden heel belangrijk nu geven wij onze honden al tijden Fides van Euro premium. en zagen de honden meteen na een paar weken op knappen er zat veel meer leven in de honden en achteraf heb ik twee wedstrijd seizoenen verziekt door deze dure brokken.Al kost een zak 100 euro en mijn honden lopen er sneller door ga ik het meteen kopen maar geloof mij maar je betaalt alleen merk.
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Ik voer smuldier KVV. Grofweg 50ct voor 400gram. Da's dus ongeveer net zo duur als jouw Bevo, maar inhoudelijk wel een stuk gezonder (is mijn overtuiging).maart schreef:wat een gezeik toch altijd![]()
Het beste hoeft niet duur te zijn, maar je moet niet alleen maar naar de prijs kijken

- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Ik denk niet dat voor een duurder product automatisch betere ingrediënten gebruikt worden hoorCootje1963 schreef:Ik ben het toch wel grotendeels met suzanne eens.En dat is dat je toch niet het goedkoopste wilt voor je hond maar het beste?.Ik denk dat er toch veel kwaliteits verschil moet zijn als ik de prijzen bekijk.Mij lijkt het dat voor een duurdere brok betere ingredienten gebruikt worden.Zeker voor een pup zou ik een betrouwbaar merk geven.Ik zou nooit een huismerk van een bouwmarkt willen voeren aan een pup.

-
maart
- Zeer actief
Kan best zijn dat dat voor Frenk zo is.Frenk schreef:Ik voer smuldier KVV. Grofweg 50ct voor 400gram. Da's dus ongeveer net zo duur als jouw Bevo, maar inhoudelijk wel een stuk gezonder (is mijn overtuiging).maart schreef:wat een gezeik toch altijd![]()
Het beste hoeft niet duur te zijn, maar je moet niet alleen maar naar de prijs kijken
Voor mijn hond is het verre van het beste. Bovendien zou ik van smuldier veel meer moeten geven, dan dat ik van Bevo moet geven.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Cavom doen mijn honden het goed op
We hebben ook een tijdje Meadowfield gevoerd. Ook vrij goedkoop en een goede brok. Kan je alleen via internet bestellen, word via TNT aan huis geleverd: http://www.meadowfield.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joswolf
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarloos Wolfhond
- Contacteer:
Citaat Inge-Joswolf schreef:
en waar komen die konijnen dan vandaan?
Zou ik mogen weten waarom je dat vraagt? Want ik vraag me de relevantie af van die vraag.
Ik voer konijnen die gefokt worden voor de slacht. Voor menselijke consumptie. Die zitten klein gehokt en zwakkere worden aangevreten. Die belanden normaal in de afvalbak en nu voer ik ze.
Maw uit er worden niet onnodig dieren gedood om te voeren wanneer je dat bedoelt.
Ze zijn misschien wel minder gezond dan vrij lopende of scharreldieren wanneer je dit bedoelt. De overweging om het dan toch te voeren is simpel. Ik moet elke dag 15 kg vlees/prooidier voeren. Als ik dat allemaal vers moest kopen was me dat te duur.
Maar dit is niet echt gerelateerd aan de "hamvraag" een goede en goedkope brok.
Jos
en waar komen die konijnen dan vandaan?
Zou ik mogen weten waarom je dat vraagt? Want ik vraag me de relevantie af van die vraag.
Ik voer konijnen die gefokt worden voor de slacht. Voor menselijke consumptie. Die zitten klein gehokt en zwakkere worden aangevreten. Die belanden normaal in de afvalbak en nu voer ik ze.
Maw uit er worden niet onnodig dieren gedood om te voeren wanneer je dat bedoelt.
Ze zijn misschien wel minder gezond dan vrij lopende of scharreldieren wanneer je dit bedoelt. De overweging om het dan toch te voeren is simpel. Ik moet elke dag 15 kg vlees/prooidier voeren. Als ik dat allemaal vers moest kopen was me dat te duur.
Maar dit is niet echt gerelateerd aan de "hamvraag" een goede en goedkope brok.
Jos
- Hinke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend
Boeiend onderwerp.
Ik ga met Basco van Farmfood over op Royal Canin.
Ik heb me laten adviseren door de dierenarts en de dierenspeciaalzaken.
Voor Tommie was Farmfood het beste, niet te duur.
Maar Basco krijgt er geen lekkere stevige ontlasting van.
Dus ga ik iets nieuws proberen.
Waar kun je Bevo krijgen?
Ik ga met Basco van Farmfood over op Royal Canin.
Ik heb me laten adviseren door de dierenarts en de dierenspeciaalzaken.
Voor Tommie was Farmfood het beste, niet te duur.
Maar Basco krijgt er geen lekkere stevige ontlasting van.
Dus ga ik iets nieuws proberen.
Waar kun je Bevo krijgen?
Groetjes van Hinke
En een poot van Basco en Vronie
En een poot van Basco en Vronie
- carlos
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): duitse staande langhaar
Mensen laten zich gek maken door de reclame.
Dagelijks spotjes van Royal Canin, en Jeukanuba op radio en tv.
Ik ben eens gaan kijken op de site van Royal Canin en je lacht je de ballen uit je broek, een zakje voor de teckel, en een zakje voor de opgroeiende labrador, een zakje voor de labrador en de teckel met problemen, Royal Canin heeft voor bijna elk veel voorkomend ras een voertje.
Mensen laat je niet gek maken, er zijn veel onbekende merken hondenbrokken die minstens zo goed dan wel beter en veel goedkoper zijn als de "A" merken.
Jullie betalen voor de marketing, kijk maar eens in de dierenspeciaal zaak, met een volledig ingericht "shop in the shop" Royal canin stand.
En voor diegene die denken dat er vers vlees in de brokjes zit, dream on.
Dagelijks spotjes van Royal Canin, en Jeukanuba op radio en tv.
Ik ben eens gaan kijken op de site van Royal Canin en je lacht je de ballen uit je broek, een zakje voor de teckel, en een zakje voor de opgroeiende labrador, een zakje voor de labrador en de teckel met problemen, Royal Canin heeft voor bijna elk veel voorkomend ras een voertje.
Mensen laat je niet gek maken, er zijn veel onbekende merken hondenbrokken die minstens zo goed dan wel beter en veel goedkoper zijn als de "A" merken.
Jullie betalen voor de marketing, kijk maar eens in de dierenspeciaal zaak, met een volledig ingericht "shop in the shop" Royal canin stand.
En voor diegene die denken dat er vers vlees in de brokjes zit, dream on.
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Ik ben zeer tevreden over Carocroc.
-
S@ndr@
- Zeer actief
welke variant gebruik jij dan voor puppies, ik heb me laten vertellen dat de optimale verhouding calcium ongeveer 0,8 tot 1% per droge stof is, en bij een heleboel honden voeding( ook Bento) zie ik 1,5 % staan .Inge O schreef:bento kronen puppy/adult croc.
ik kan natuurlijk verkeerd voorgelicht zijn.( het zegt me ook niet zoveel, maar na 2 kreupele honden wordt ik wel erg secuur)
Ik heb ook al eens voor Bento gestaan ,maar durf het niet aan!