Mijn arme puppemans heeft het alweer een paar dagen in de bol, er loopt een loopse teef rond... Misschien ook wel meer, maar van één weet ik het nu zeker. En Hades is verliefd. Heel erg verliefd. Piepen, blaffen, gekte verliefd. Het is wederzijds. Zij is óók verliefd. Het is dan ook een knappe vent natuurlijk

. Klein probleempje, 'zij' is een ieniemienie reebruin dwergpinschertje

. Ik kwam haar vandaag tegen, ze liep los. Hades rook 't al van verre, zij zag hem al van verre en kwam met rozige oogjes op hem afgehupst. Elegante, verleidelijke hupsjes. En Hades zat vast aan de riem :N: . En ik dacht nog, ik loop maar snel door, want anders loop ik straks nog met een verrekte schouder van zijn wanhopige pogingen dichterbij te komen. Komt die múts van een hond achter ons aan gehupst. Ontzettend uitdagend, hupsje naar voren, hupsje terug, billetjes naar Hades, nog een paar hupsjes...
Gelukkig deed haar baasje erg haar best om haar weer mee te krijgen (had geen riem mee), dus ik heb Hades laten zitten tot ze uit zicht waren. Potverdrie, arme jongen. Hij is nog beduusd geloof ik.
Nu hoop ik wel dat die mevrouw doorheeft dat het niet zo handig is om je teef onaangelijnd mee te nemen door de wijk als je weet dat ze loops is...