Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verboden liefde...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Frederiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1

Verboden liefde...

Ongelezen bericht door Frederiek »

Mijn arme puppemans heeft het alweer een paar dagen in de bol, er loopt een loopse teef rond... Misschien ook wel meer, maar van één weet ik het nu zeker. En Hades is verliefd. Heel erg verliefd. Piepen, blaffen, gekte verliefd. Het is wederzijds. Zij is óók verliefd. Het is dan ook een knappe vent natuurlijk :I: . Klein probleempje, 'zij' is een ieniemienie reebruin dwergpinschertje :mrgreen: . Ik kwam haar vandaag tegen, ze liep los. Hades rook 't al van verre, zij zag hem al van verre en kwam met rozige oogjes op hem afgehupst. Elegante, verleidelijke hupsjes. En Hades zat vast aan de riem :N: . En ik dacht nog, ik loop maar snel door, want anders loop ik straks nog met een verrekte schouder van zijn wanhopige pogingen dichterbij te komen. Komt die múts van een hond achter ons aan gehupst. Ontzettend uitdagend, hupsje naar voren, hupsje terug, billetjes naar Hades, nog een paar hupsjes...

Gelukkig deed haar baasje erg haar best om haar weer mee te krijgen (had geen riem mee), dus ik heb Hades laten zitten tot ze uit zicht waren. Potverdrie, arme jongen. Hij is nog beduusd geloof ik.

Nu hoop ik wel dat die mevrouw doorheeft dat het niet zo handig is om je teef onaangelijnd mee te nemen door de wijk als je weet dat ze loops is...
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Re: Verboden liefde...

Ongelezen bericht door ranetje »

Frederiek schreef:Mijn arme puppemans heeft het alweer een paar dagen in de bol, er loopt een loopse teef rond... Misschien ook wel meer, maar van één weet ik het nu zeker. En Hades is verliefd. Heel erg verliefd. Piepen, blaffen, gekte verliefd. Het is wederzijds. Zij is óók verliefd. Het is dan ook een knappe vent natuurlijk :I: . Klein probleempje, 'zij' is een ieniemienie reebruin dwergpinschertje :mrgreen: . Ik kwam haar vandaag tegen, ze liep los. Hades rook 't al van verre, zij zag hem al van verre en kwam met rozige oogjes op hem afgehupst. Elegante, verleidelijke hupsjes. En Hades zat vast aan de riem :N: . En ik dacht nog, ik loop maar snel door, want anders loop ik straks nog met een verrekte schouder van zijn wanhopige pogingen dichterbij te komen. Komt die múts van een hond achter ons aan gehupst. Ontzettend uitdagend, hupsje naar voren, hupsje terug, billetjes naar Hades, nog een paar hupsjes...

Gelukkig deed haar baasje erg haar best om haar weer mee te krijgen (had geen riem mee), dus ik heb Hades laten zitten tot ze uit zicht waren. Potverdrie, arme jongen. Hij is nog beduusd geloof ik.

Nu hoop ik wel dat die mevrouw doorheeft dat het niet zo handig is om je teef onaangelijnd mee te nemen door de wijk als je weet dat ze loops is...
:80:
Had geen riem mee?

Sterkte met Hades.
Verliefdheid kan even wat eetlust verminderend werken zal ik maar zeggen.
Of een concert in huis als het een beetje tegen zit. :?
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Hihi, die Hades. :lol1: Had niet verwacht dat dat lieve puppebolletje ooit nog zo'n meidengek zou worden. Is ie veel te schattig voor. :mrgreen:
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
Frederiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Frederiek »

-Gaby- schreef:Hihi, die Hades. :lol1: Had niet verwacht dat dat lieve puppebolletje ooit nog zo'n meidengek zou worden. Is ie veel te schattig voor. :mrgreen:
Vergis je niet in z'n puppige uitstraling, daaronder zit stiekem een héule stoere puber :wink: . Hij heeft de dames al een tijdje ontdekt, dus de piepconcerten zijn me inmiddels bekend. Met z'n eetlust is overigens niets mis, alles gaat er nog goed in gelukkig. En hij is vrij beleefd, hij probeert er niet op te duiken, maar hij snuffelt zich wel ongans. En wil natuurlijk alleen nog maar bij haar zijn en handje vasthouden enzo :mrgreen: .
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
SweetVampire
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): nog geen...

Ongelezen bericht door SweetVampire »

arme hond, hopen dat snel weer voorbij is en hij niet altijd hoeft te denken aan dat mooie vrouwtjes hondje :)
(wat een mooie hond heb je trouwens zeg)
keep you're mind wide open...and look,everything you see will be the truth.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Hihi, die Hades :wink:
Wel een beeetje onhandig inderdaad van de baas van het pinchertje :N:
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Aaah verliefd. Beetje jammer dat het een Pinchertje is.
Rhiannon
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rhiannon »

Liefde is blind dat blijkt maar weereens :I: wat vertederend :D
nikita 73
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): labrador

Ongelezen bericht door nikita 73 »

:smile: Hoe je dat geschreven hebt! Ik zie het al helemaal voor me.

Arme Hades!
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Aahhh die arme knullen, heb hier ook een verliefde puber rondlopen (piepend en wel)
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Over een paar weken staat er een 'oeps' nestje op mp....
Dat mensen zo stom zijn zeg!
:zweep:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”