Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kennelhoest 2009
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
kennelhoest 2009
Helaas begon Bedan gisteren een beetje te hoesten. Vandaag werd het erger.
Ik vrees dat hij kennelhoest heeft. Daan heeft nergens last van.
Bedan is verder iets rustiger dan normaal, het kan komen door de kennelhoest of dat hij nog moe is van de vakantie met aansluitend de doe dag.
Ik hoop niet dat hij andere honden heeft aangestoken. Als ik eerder iets aan hem gemerkt had dan was ik niet gekomen.
Ik vrees dat hij kennelhoest heeft. Daan heeft nergens last van.
Bedan is verder iets rustiger dan normaal, het kan komen door de kennelhoest of dat hij nog moe is van de vakantie met aansluitend de doe dag.
Ik hoop niet dat hij andere honden heeft aangestoken. Als ik eerder iets aan hem gemerkt had dan was ik niet gekomen.

-
- Zeer actief
Re: kennelhoest
Mijn honden hebben het zo vaak gehad, die staan als 1ste in de rij als er wat heerst
ik heb nog niets gemerkt bij ze. Beterschap voor Bedan.

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
De enige die hier last heeft van een niet weg gaande verkoudheid ben ik tot zover
.. maar hopelijk is bedan snel weer opgeknapt 

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Nog niks gemerkt hier....
beterschap
beterschap

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wat vervelend.
Hoop dat het meevalt.
Marouck heeft het ergste gehad geloof ik. Biène heeft nog steeds nergens last van.
Hoop dat het meevalt.
Marouck heeft het ergste gehad geloof ik. Biène heeft nog steeds nergens last van.

Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
P!nki schreef:De enige die hier last heeft van een niet weg gaande verkoudheid ben ik tot zover.. maar hopelijk is bedan snel weer opgeknapt
idem hier

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier nog nergens last van maar het duurt geloof ik een week. Ik kan me nog een puppymeeting herinneren:
http://www.hondenforum.nl/plaza/medisch ... ennelhoest" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen! De honden hebben nu wel veel minder contact met elkaar gehad dan toen. (de mijne wel tenminste)
Beterschap voor Bedan! Geef je al hoestdrank ?
http://www.hondenforum.nl/plaza/medisch ... ennelhoest" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen! De honden hebben nu wel veel minder contact met elkaar gehad dan toen. (de mijne wel tenminste)
-
- Zeer actief
Bedan heeft besloten dat hoestdrank vies is. ga nu maar over op honing. Hij is wel weer een stuk drukker dan gisteren, voelt zich duidelijk beter maar hoest wel wat meer.sirene schreef:Hier nog nergens last van maar het duurt geloof ik een week. Ik kan me nog een puppymeeting herinneren:
Volgens mij heeft Bedan niet super veel contact gehad met andere honden. Alleen tijdens de workshops, voor de rest heeft hij in of naast de bench gelegen.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Mullu lust ook geen hoestdrank maar ik gooi het gewoon in zijn bekkie.
Rare hond. Als ik Mullu een hoestdrankje wil geven staan ze hier allemaal om hem heen:
"geef mij, geef mij!!!
Hij is dus de enige die het niet lust
en degene die het 't vaakst nodig heeft. (ik geef hier de honden bij het eerste verdachte kuchje al een lepel. Meestal blijkt het dan zomaar een kuchje te zijn, maargoed,. beter voorkomen dan genezen.)
Rare hond. Als ik Mullu een hoestdrankje wil geven staan ze hier allemaal om hem heen:
"geef mij, geef mij!!!

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Eva kucht ook een beetje maar heeft nergens last van. Ik heb zelf nog niet eens aan kennelhoest gedacht maar nu ik dit lees zou dat wel kunnen natuurlijk. Ik verbaasde me over hoe vaak ze kucht als we aan het ballen zijn. Net of er iets in haar keel zat, maar nu begrijp ik het. Ze heeft gewoon een verkoudheid opgelopen op de doe-dag. Gaat wel weer over. Sterkte met de hoester 

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Hier nog een hondje dat aan het kuchen is. Het is af en toe en hij is er niet ziek van (Luka is overigens ook gevaccineerd tegen kennelhoest), maar voor alle zekerheid heb ik alle activiteiten van de komende tijd maar afgezegd.... 

-
- Zeer actief
Bedan kucht voornamelijk 's morgens aan het begin van de wandeling. Verder kucht hij als hij zich druk maakt en in de riem gaat hangen. Hij voelt zich super, kan rustig 20 minuten door het bos denderen en achter fietsers aan en daarna staat hij even te hoesten. Verder hoor ik hem niet meer. Hij krijgt nu een paar keer per dag een beetje honing.