Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Leuk zeg! Had iedereen wel een beetje ervaring? Ik zie Martijn bv iets van "hoog" zeggen ofzo. Met gebaren zou ik Saar ook kunnen wijzen wat ik bedoel (zoals jij bij Sjefke doet, volgens mij), maar Miep zou me echt aankijken van "wat mot je nouuuuuuuuuuuu"
Marion. schreef:Leuk zeg! Had iedereen wel een beetje ervaring? Ik zie Martijn bv iets van "hoog" zeggen ofzo. Met gebaren zou ik Saar ook kunnen wijzen wat ik bedoel (zoals jij bij Sjefke doet, volgens mij), maar Miep zou me echt aankijken van "wat mot je nouuuuuuuuuuuu"
Je kon aan de agility-wedstrijd deelnemen als je nog geen wedstrijden gelopen had, de meeste deelnemers hebben al wel les gehad in deze discipline volgens mij. Bij Sjefke zeg ik trouwens ook "hoog" hoor, dat zie je alleen toevallig niet terug op de foto's. Normaal gesproken wijs je aan waarheen je je hond wil hebben, en geef je het commando voor de eerstkomende sprong. Dus "hoog" als de hond moet gaan springen en "door" als hij door een tunnel of slurf moet bijvoorbeeld.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
LongFields schreef:Je kon aan de agility-wedstrijd deelnemen als je nog geen wedstrijden gelopen had, de meeste deelnemers hebben al wel les gehad in deze discipline volgens mij. Bij Sjefke zeg ik trouwens ook "hoog" hoor, dat zie je alleen toevallig niet terug op de foto's. Normaal gesproken wijs je aan waarheen je je hond wil hebben, en geef je het commando voor de eerstkomende sprong. Dus "hoog" als de hond moet gaan springen en "door" als hij door een tunnel of slurf moet bijvoorbeeld.
Bij mij hebben ze beiden ook agility-toestellen op een cursusdag gehad, maar met Miep gaat dat beslist niet meer goedkomen. Saar wel denk ik, en die zou het nog leuk vinden ook. Mieppie zou doggydance leuk hebben gevonden. Maar beiden vind ik niet leuk (bij het eerste word je moe, en bij het tweede moet je dansen). Misschien krijg ik baasje de volgende keer zo gek
Ook al van die leuke foto's! En die kop van Sorbonne, hahaha geweldig vast gelegd. Nu ik m weer zo enthousiast heb gezien met behendigheid overweeg ik toch om het weer met hem op te pakken als we in apeldoorn wonen.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
awwwww die koppies van Sorbonne en frenk als ze uit die slurf komen
Wendy ik moest drie keer kijken voor het doordrong dat jij het was, heb jou eigenlijk nog steeds als sprieterige 16-17 jarige in mijn hoofd en je bent inmiddels helemaal volwassen
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk schreef:awwwww die koppies van Sorbonne en frenk als ze uit die slurf komen
Wendy ik moest drie keer kijken voor het doordrong dat jij het was, heb jou eigenlijk nog steeds als sprieterige 16-17 jarige in mijn hoofd en je bent inmiddels helemaal volwassen
Woehahahaha :lol: Tja de tijd gaat verder he hahaha :lol:
Gave foto's Suzanne Vooral Frenk uit de tunnel is super
Marion. schreef:Leuk zeg! Had iedereen wel een beetje ervaring? Ik zie Martijn bv iets van "hoog" zeggen ofzo. Met gebaren zou ik Saar ook kunnen wijzen wat ik bedoel (zoals jij bij Sjefke doet, volgens mij), maar Miep zou me echt aankijken van "wat mot je nouuuuuuuuuuuu"
Wij hebben ook al een blok behendigheidsles gehad. Ik gebruik voor het springen het commando "vooruit" omdat "hoog" bij mij ergens opspringen is.
Ik zei nog tegen Martijn (als ik het me goed herinner) dat het zo leuk is om te zien hoeveel plezier de hondjes en baasjes hebben bij behendigheid. Wij gaan het ook weer doen het komende seizoen en ik heb er onwijs veel zin in