Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hihi lieve Jamey, die ik een klein beetje toch moest helpen doordat ik een domme fout had gemaakt... Jamey verwijst namelijk op zittende en liggende mensen. En ik stuurde haar naar het publiek dat grotendeels op de grond zat... Ze raakte dus flink in de war... Maar eind goed al goed en ze heeft keurig netjes verwezen en laten zien. Ben trots op mn ukkie, vooral als je bedenkt dat we hier pas een half jaar mee bezig zijn...
En toch was Jamey niet echt van haar stuk geraakt hoor, ze was even wat in de war door de afleiding maar had jouw steun niet nodig om weer verder te zoeken. Ik ben wel onder de indruk geraakt van 'r hoor. Je kunt nog ver met haar komen.
Ach en die beste Rein, hij genoot er zo van. Leuk Jan, dat je ons vroeg mee te doen bij de demo
Jacksel schreef:Hihi lieve Jamey, die ik een klein beetje toch moest helpen doordat ik een domme fout had gemaakt... Jamey verwijst namelijk op zittende en liggende mensen. En ik stuurde haar naar het publiek dat grotendeels op de grond zat... Ze raakte dus flink in de war... Maar eind goed al goed en ze heeft keurig netjes verwezen en laten zien. Ben trots op mn ukkie, vooral als je bedenkt dat we hier pas een half jaar mee bezig zijn...
Ik vond je ukkie geweldig!!! Zo klein en zo dapper en geconcentreerd, echt fantastisch om te zien
Leuk team zijn jullie en dit resultaat mét publiek pas na een half jaartje...wow!
groetjes Madelief en Yanthe Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
Ik stel voor dat Sieneke haar baan opzegt, zodat ze elke dag met Rein kan trainen. Hij moet echt weer in een reddingshondengroep en bij agility kan hij ook nog ver komen, al vond hij mij niet leuk genoeg om in het veld te blijven tijdens ons wedstrijdrondje
Zoek stok! schreef:Ik stel voor dat Sieneke haar baan opzegt, zodat ze elke dag met Rein kan trainen. Hij moet echt weer in een reddingshondengroep en bij agility kan hij ook nog ver komen, al vond hij mij niet leuk genoeg om in het veld te blijven tijdens ons wedstrijdrondje
Als dat eens zou kunnen... en dan ga ik ook agility met 'm doen.
Het was heel leuk jou met Rein bezig te zien maar hij is het duidelijk niet gewend om met iemand anders te lopen.
Laatst gewijzigd door Bas Rouge op 24 aug 2009 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Jacksel schreef:Hihi lieve Jamey, die ik een klein beetje toch moest helpen doordat ik een domme fout had gemaakt... Jamey verwijst namelijk op zittende en liggende mensen. En ik stuurde haar naar het publiek dat grotendeels op de grond zat... Ze raakte dus flink in de war... Maar eind goed al goed en ze heeft keurig netjes verwezen en laten zien. Ben trots op mn ukkie, vooral als je bedenkt dat we hier pas een half jaar mee bezig zijn...