Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Net terug van 2 weken Tenerife. Echt een prachtig eiland en we hebben een supergoede vakantie gehad daar.
Het uitzicht vanaf het appartement was opzich al spectaculair.
Hiermee stonden we op elke ochtend..
thom schreef:Mooi
Ben je de Teide nog opgeweest..??
Jep! We zijn met de jeepsafari meegeweest de Teide op. Errrug mooi!
Dan zie je ook nog eens wat van het echte leven daar in de kleine dorpjes. En het uitzicht he!
lonneke schreef:ben ik ook 2 x geweest
ook in las americas
en wij vonden de andere kant dus ook zo ontzettend mooi
Ja, vond ik ook hoor! Las Americas is gewoon 100% toerisme en de andere kant is meer het echte leven in Tenerife.
Mag ik vragen waar jullie zaten in Las Americas?
lonneke schreef:ben ik ook 2 x geweest
ook in las americas
en wij vonden de andere kant dus ook zo ontzettend mooi
Ja, vond ik ook hoor! Las Americas is gewoon 100% toerisme en de andere kant is meer het echte leven in Tenerife.
Mag ik vragen waar jullie zaten in Las Americas?
pfff zal ik eens aan mijn moeder vragen want dat is alweer een paar jaar geleden dat ik daar ben geweest
maar toch liver naar Tenerife dan Gran Canaria
Prachtig he Tenerife, ik ben er zelf ook 4 keer geweest, vind het er zo mooi.
Wij zaten altijd in Playa de las Americas, maar hebben toen ook vaak dingen van het eiland bekeken, zoals ook een eilandtour en naar de andere kant van het eiland geweest.
Zo dor en droog is het in het zuiden en zo mooi groen in het noorden, heel apart.
Wij mochten toendertijd de Teide niet op omdat hij rookte, ze waren bang dat hij weer actief werd.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra
Ik ging toen in bloedhitte de Teide op met een bus, halverwege ging het zo stormen dat de dakluiken eraf vlogen en boven lag een behoorlijke laag sneeuw. En koud dat het was in je 'laat maar waaie' zomerkleren..